One Touch Retail - Έκδοση 4.0.0 - Βελτιώσεις

Εμφάνιση τιμή μονάδος στην επιλογή του Layout “Εύρεση με κατηγορία και είδος” (One Touch Retail/Restaurant/Delivery)

Στην επιλογή του Layout “Εύρεση με κατηγορία και είδος” (Select Category and Item) υπάρχει πλέον η δυνατότητα να εμφανίζεται η τιμή μονάδας του είδους .

category.JPG

Η εφαρμογή θέτει αυτόματα την ανά μονάδα τιμή πώλησης του είδους κάτω από την περιγραφή του, την οποία διαβάζει από το αντίστοιχο πεδίο της καρτέλας του .

TimiPoliseisEidous.JPG

 

Εμφάνιση εικόνας είδους στο Layout “Εύρεση με κατηγορία και είδος” (Select Category and Item) (One Touch Retail/Restaurant/Delivery)

Στην ίδια επιλογή Εύρεση με κατηγορία και είδος υπάρχει πλέον η δυνατότητα να εμφανίζεται, εκτός της “περιγραφής” και της “τιμής μονάδας” του είδους, και η εικόνα που το συνοδεύει .

EikonaEidous.JPG

Προϋπόθεση αποτελεί να :

  • έχετε ενσωματώσει στην καρτέλα του είδους την ενδεδειγμένη εικόνα
  • έχετε επιλέξει στο πεδίο Show images των ιδιοτήτων του Layout “Εύρεση με κατηγορία και είδος” (Select Category and Item) την τιμή True

 

Νέα οθόνη αλλαγής ποσότητας/τιμής (One Touch Retail)

Στη σελίδα “Επιλογές 2/2” των “Παραμέτρων 1/2” στις “Πληροφορίες Τερματικών” ενσωματώθηκε το τμήμα “Οθόνη αλλαγής ποσότητας/τιμής” με δύο νέες παραμέτρους :

  • Εμφάνιση πλήκτρων αυξομείωσης ποσότητας είδους
  • Εμφάνιση πλήκτρων αυξομείωσης τιμής είδους

OthoniAllagisPosotitas_Timis.JPG

Η δυνατότητα αυτή αντανακλάται τη στιγμή της τιμολόγησης . Στην οθόνη “Ποσότητα” που ανοίγει για τη δήλωση της πωλούμενης ποσότητας μπορείτε με τα νέα βέλη αυξομείωσης να αυξήσετε ή να μειώσετε την ορισμένη ποσότητα στο αντίστοιχο πεδίο της καρτέλας κάθε είδους .

posotita.JPG

Αν τα είδη σας δεν μετριούνται σε τεμάχια αλλά σε μονάδες βάρους/όγκου κ.λπ., πράγμα που σημαίνει δεκαδικά ψηφία για την απεικόνιση των πωλούμενων ποσοτήτων, η διαμόρφωση της ποσότητας θα γίνεται με βάση το πλήθος δεκαδικών ψηφίων που έχετε δηλώσει στο πεδίο “Αύξηση” στις Παραμέτρους Τερματικών. Αν στις παραμέτρους έχετε αφαιρέσει τις δεκαδικές θέσεις η ποσότητα θα στρογγυλευτεί αντίστοιχα .

Παρόμοια με αυτά που περιγράψαμε ισχύουν για την αύξηση ή μείωση τιμής στην αντίστοιχη οθόνη, π.χ. έστω ότι η δηλωμένη στο “είδος” τιμή είναι “123” € και στο πεδίο “αύξηση” των παραμέτρων τερματικού έχετε καθορίσει “2,10”, τότε κατά την τιμολόγηση, πατώντας το βέλος αύξησης η τιμή θα μεταβληθεί αντίστοιχα (125,10)

allagiTimis.JPG

Κατ’ αντιστοιχία η τιμή του είδους 123 € θα μεταβληθεί σε 120,90 αν πατήσετε το βέλος μείωσης .

meiosiTimis.JPG

 

Εμφάνιση σειράς στις αναφορές πωλήσεων (One Touch Retail)

Στις αναφορές πωλήσεων ενσωματώθηκε νέα στήλη η “Σειρά παραστατικού” με σκοπό την εμφάνιση της σειράς παραστατικού πώλησης από την οποία θα εκδοθεί το σχετικό παραστατικό .

 

Μεριδολόγιο (Restaurant/One Touch Retail)

Στο μενού “Εστιατορικό” ενσωματώθηκε η επιλογή “Μεριδολόγιο” ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ενημέρωσης σε καθημερινή βάση με τις ακριβείς μερίδες ενός φαγητού που παρασκευάστηκαν . Στη συνέχεια κατά την ανάλωση των μερίδων ενημερώνεται αυτόματα το υπόλοιπο για καθένα από τα πιάτα του μενού. Για παράδειγμα, έστω ότι παρασκευάστηκαν 10 μερίδες και πουλήθηκαν οι 6. Η διαφορά μεταξύ των συνολικών μερίδων που παρασκευάστηκαν και των συνολικών πωληθέντων μερίδων δίνουν το υπόλοιπο.

Επιπρόσθετα, διενεργείται έλεγχος για το κατώτερο όριο των μενόντων (το απόθεμα μερίδας) ανά πιάτο, ανά ημέρα καθώς και η δυνατότητα καταχώρισης της ημερομηνίας που παρασκευάστηκε η κάθε μερίδα . Στην οθόνη του τερματικού χειρός - PDA εμφανίζεται απλή προειδοποίηση ότι η διαθέσιμη ποσότητα της μερίδας δεν επαρκεί ή απαγόρευση στην οθόνη του POS και του PDA (ανάλογα την παραμετροποίηση στην οθόνη του Μεριδολογίου) .

Στην οθόνη Μεριδολόγιο :

  • Στο φίλτρο “Άνοιγμα Ημέρας, επιλέξτε την ακριβή ημερομηνία παρασκευής των μερίδων
  • πατήστε το πλήκτρο τρείς τελείες treisteleies.JPG, (δεξιά των ειδών) και επιλέξτε από τη λίστα των ειδών που εμφανίζεται, τα επιθυμητά προς εισαγωγή είδη στην οθόνη του μεριδολογίου. Στη λίστα των ειδών εμφανίζονται μόνο όσα έχουν τσεκ στην παράμετρο “Παρακολουθείται σε μερίδες

ParakoloutheiteSeMerides.JPG

εναλλακτικά,

  • πατήστε το βέλος belaki.JPG, (αριστερά των ειδών). Η εφαρμογή, θα εμφανίσει στη λίστα των ειδών όλα τα είδη. Με την καταχώρισή τους στο μεριδολόγιο αποκτούν αυτόματα τσεκ στην παράμετρο “Παρακολουθείται σε μερίδες
  • καθορίστε το χώρο, τις μερίδες του οποίου θέλετε να παρακολουθήσετε
  • δηλώστε το πλήθος μερίδων που παρασκευάστηκαν
  • θέστε το ελάχιστο όριο προειδοποίησης ώστε αν το υπόλοιπο πέσει κάτω από αυτό το όριο, να εμφανίζεται σχετικό μήνυμα (εμφανίζεται στο PDA και μόνο)
  • το πεδίο Πωλήσεις” ενημερώνεται αυτόματα κάθε φορά που πωλείται το είδος (δεν επιδέχεται επέμβασης του χρήστη)
  • τρέχον υπόλοιπο : προoκύπτει αυτόματα αν από τα πιάτα που παρασκευάστηκαν αφαιρεθούν τα πιάτα που πουλήθηκαν. Αν π.χ. παρασκευάστηκαν 20 πιάτα και εξήχθησαν 7 πιάτα λόγω πώλησης τότε ο αριθμός “13” αντιπροσωπεύει το τρέχον υπόλοιπο (20-7 δηλαδή)

MERIDOLOGIO.JPG

Ενέργειες στην οθόνη του Μεριδολογίου

  • Επαναφορά όλων : Με την επαναφορά όλων, η εφαρμογή μηδενίζει όλο το μεριδολόγιο για να το δημιουργήσετε εκ νέου
  • Επαναφορά : Μαρκάροντας τις γραμμές των μερίδων (που θέλετε) και πατώντας επαναφορά, η εφαρμογή τις μηδενίζει αυτόματα
  • Πώληση άνω των ορίων : Αν δεν τσεκάρετε την παρούσα παράμετρο, η εφαρμογή θα χαρακτηρίσει τα πιάτα, των οποίων το τρέχον υπόλοιπο έχει πέσει κάτω από το μηδέν, σε έλλειψη και τη στιγμή της τιμολόγησης δεν θα επιτρέψει την πώλησή τους, παράλληλα θα εμφανίσει σχετικό μήνυμα, ότι το υπόλοιπο δεν επαρκεί

MERIDOLOGIO.JPG

Πώληση άνω των ορίων στα PDA

Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, όπως και στο Restaurant, θα συμπεριφερθούν και τα τερματικά χειρός - PDA, αν επιχειρήσετε την πώληση μερίδων, των οποίων το υπόλοιπο είναι μικρότερο από το διαθέσιμο.

Στο PDA ενεργοποιείται ένας επιπλέον έλεγχος αν το υπόλοιπο της μερίδας σε μια νέα συναλλαγή πέσει κάτω από το δηλωμένο (στο μεριδολόγιο) όριο προειδοποίησης. Εμφανίζεται σχετικό προειδοποιητικό μήνυμα (μη δεσμευτικό για εσάς) .

Με ποιον τρόπο αυτοματοποιείται η διαδικασία παρακολούθησης των μερίδων

Για να αυτοματοποιήσετε τη διαδικασία παρακολούθησης των μερίδων θα χρειαστεί να παραμετροποιήσετε το νέο action Restaurant Ending Portions, σε συνδυασμό με τη δηλωθείσα στο μεριδολόγιο παραμετροποίηση.

Πως :

  • Μεταβείτε στο περιβάλλον σχεδίασης του Restaurant
  • Επιλέξτε από τη λίστα Hidden items το “Restaurant Ending Portions”
  • Με την κίνηση drag & drop αποσπάστε το και τοποθετήστε το στο σημείο της φόρμας που θέλετε να εμφανίζεται
  • Μετακινηθείτε στο τμήμα των Ιδιοτήτων (δεξί μέρος του παραθύρου), που περιέχει όλες τις ιδιότητες του επιλεγμένου στοιχείου και καθορίστε τα χαρακτηριστικά του :
    • grid (χρώμα εμφάνισης του πλέγματος)
    • χρώμα περιγραφής είδους, γραμματοσειράς είδους
    • εμφάνιση μεριδολογίου Show_Portions : οι πληροφορίες που θα πάρετε ποικίλουν ανάλογα τι θα δηλώσετε απ’ αυτό το σημείο της εφαρμογής π.χ. επιλέγοντας below limit θα φέρνει ως πληροφορία τις μερίδες που είναι κάτω από το επιτρεπτό όριο, ορισμένο στο μεριδολόγιο

cid:image001.png@01D28787.96B33F70

Τι στιγμή της συναλλαγής :

  • Σε καταχώριση “3” μερίδων όπου οι παρασκευασμένες (αρχικό υπόλοιπο) είναι “10”, διαμορφώνει το τρέχον υπόλοιπο σε “7”
  • Σε περίπτωση κίνησης ακύρωσης ή επιστροφής της παραγγελίας, επαναφέρει το υπόλοιπο ένα επίπεδο προς τα πίσω (η κίνηση επιστροφής συνοδεύεται απαραίτητα με εμφάνιση σχετικής ερώτησης για την ενημέρωση του υπολοίπου μερίδας)
  • Σε περίπτωση πώλησης ποσότητας μερίδας κάτω από το επιτρεπτό όριο εμφανίζει μήνυμα – η ποσότητα της μερίδας δεν είναι διαθέσιμη – (με βάση τι έχει δηλωθεί στην οθόνη του μεριδολογίου)

katotouOriou.JPG
 

Σημείωση : Η νέα δυνατότητα παρακολούθησης είναι διαθέσιμη και από το “One Touch Retail” αρκεί να μεταβείτε στις Παραμέτρους Τερματικών και στο πεδίο “Προεπιλεγμένος χώρος” της σελίδας “Κυρίωςνα ορίσετε έναν χώρο, ο οποίος θα εμφανίζεται ως προτεινόμενος στο Restaurant .

 

Νέα επιλογή απεικόνισης τραπεζιών (Restaurant)

Στην ιδιότητα Show Tables των ιδιοτήτων “Orders”, στο Layout του Restaurant, ενσωματώθηκε νέα επιλογή Tile View,

apeikonisiTrapezion.JPG

ώστε να μπορείτε να δείτε τα απεικονιζόμενα τραπέζια από άλλη οπτική .

trapezia.JPG

 

Ενέργεια Πάσο και στο PDA

Ενσωματώθηκε, εκτός στο Restaurant, και στο PDA η ενέργεια : “Ενέργεια Πάσο”. Ενεργοποιώντας την μέσα σε ανοιχτή παραγγελία, παρέχεται η δυνατότητα αποστολής εκτύπωσης ειδών (όλων ή μιας συγκεκριμένης σειράς) στο “Restaurant”, στο σχετικό παρασκευαστικό πόστο για την ετοιμασία της παραγγελίας .

Πως υλοποιείται :

  • Ανοίξτε μια παραγγελία στο PDA και αποθηκεύστε την
  • Αφού την αποστείλετε στο Restaurant, επιστρέψτε στο PDA και πραγματοποιήστε είσοδο στην παραγγελία
  • Ενεργοποιήστε την επιλογή “Ενέργειες Πάσο” που εμφανίζεται στις “Ενέργειες”

Τα είδη της παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη κατά σειρά (με βάση τη δηλωμένη στη 2η σελίδα της καρτέλας του είδους). Αυτό πρακτικά μεταφράζεται ότι τα είδη με αριθμό “1” θα ετοιμαστούν πρώτα, με αριθμό “2” δεύτερα, “3” τρίτα κ.ο.κ. για την εκπλήρωση της παραγγελίας.

Μπορείτε να αποφασίσετε αν θα αποστείλετε στο Restaurant, στο παρασκευαστήριο :

  • Όλα τα είδη της παραγγελίας, ανεξαρτήτως σειράς

ή

  • Βάσει επιλογής : είδη συγκεκριμένης σειράς, π.χ. της σειράς 1, από τo σύνολο των προς αποστολή ειδών της παραγγελίας

 

Σύνδεση One Touch Retail με Galaxy

Αν στην Παραμετροποίηση του One Touch Retail, στο τμήμα Connector Settings, οι παρακάτω παράμετροι είναι τσεκαρισμένες :

  • Is Connector, που σημαίνει ότι το τερματικό είναι Connector
  • Is Native Connector, που αφορά στο αρχείο σύνδεσης (GLXConnector.dll στο οποίο είναι γραμμένες όλες οι ρουτίνες του Connector) με το “Galaxy”

τότε οι παράμετροι που ακολουθούν γίνονται ανενεργές (χωρίς δικαίωμα επέμβασης του χρήστη) :

  • Transfer Customers before Send Transactions : κατά τη διαδικασία σύνδεσης με Connector θα εκτελείται πάντα η αποστολή των πελατών πριν τη μεταφορά κινήσεων
  • Transfer Canceled Transactions : θα εκτελείται πάντα η μεταφορά των ακυρωτικών παραστατικών στο Galaxy
  • Stop Sending Transactions to Back Office in case of failure : ακόμα και αν εντοπιστούν σφάλματα, η διαδικασία θα συνεχίσει να αποστέλλει κινήσεις

cid:image001.png@01D2878A.86F58680

Οθόνη Σύνολα Connector

Υποθέτουμε ότι υπάρχουν 3 “POS” από τα οποία διεξάγονται συναλλαγές . Τις συναλλαγές που διενεργούνται σε κάθε σημείο πώλησης, αποστέλλονται στην υπηρεσία συγχρονισμού, Connector, ο οποίος με τη σειρά του ενημερώνει το “Galaxy”.

Πριν τη διαδικασία εισαγωγής των κινήσεων στο “Galaxy” μπορείτε, μέσω της νέας οθόνης “Σύνολα Connector, ενσωματωμένη στο μενού “Συνδεσιμότητα” να αποκτήσετε σαφή εικόνα για τα απεσταλμένα από το/τα POS, αλλά και για τα μεταβιβασμένα στον Connector, ώστε αν προκύψουν διαφορές να επαναλάβετε τη διαδικασία αποστολής στον Connector μέχρι να βεβαιωθείτε ότι η μεταβίβαση έγινε σωστά και χωρίς κανένα σφάλμα.

Παραμετροποίηση και εφαρμογή (σύνολα Connector)

Η μεταφορά των “Ζ” από τα POS στον Connector εκτελείται με τη γνωστή σε εσάς εργασία “Αποστολή πωλήσεων στον Connector μέσω χρονοπρογραμματισμού

ή

μέσω του action :

Η συχνότητα ενεργοποίησης της διαδικασίας, ανά πόσα λεπτά θα εκτελείται η εργασία αποστολής των “Ζ” από τα POS στον Connector δηλώνεται στο πεδίο “Αποστολή Ζ” (λεπτά) στη σελίδα “Κυρίως” των “Παραμέτρων 1/2” στις “Πληροφορίες Τερματικών”.

ParametroiTermatikon.JPG

Από τη νέα οθόνη “Σύνολα Connector μπορείτε να ενημερωθείτε για το ποιες κινήσεις μεταφέρθηκαν από τα POS στον Connector .

Θέτοντας ημερομηνιακά κριτήρια (στην οθόνη που θα ανοίξει) και ενεργοποιώντας την επιλογή ΛήψηΔεδομένων.JPG γεμίζουν οι γραμμές και οι στήλες πληροφοριών του πίνακα.

Κάθε γραμμή εμφανίζει ανά POS τους αριθμούς “Ζ” που του αντιστοιχούν καθώς και τις ημερομηνίες έκδοσής τους. Κάθε στήλη συγκεντρώνει στοιχεία ανά κατηγορία (π.χ. Πωλήσεις) και ένα συνολικό άθροισμα για κάθε υποκατηγορία (POS, Connector, Διαφορά) .

Συγκεκριμένα :

Η κατηγορία “Πωλήσεις” με επιμέρους τα “Σύνολα POS”, “Σύνολα Connector” προβάλουν τις κανονικές κινήσεις (όχι όσες επιστράφηκαν ή ακυρώθηκαν). Ενώ τα δεδομένα της στήλης “Διαφορά” προκύπτουν από την αφαίρεση της πρώτης στήλης (σύνολα POS) από τη δεύτερη στήλη (σύνολα Connector).

Το κόκκινο χρώμα στα κελιά της στήλης “Διαφοράς” προσφέρουν άμεσο οπτικό έλεγχο (το POS έστειλε 500€ και ο Connector έλαβε τα 450, συνεπώς υπάρχει μια διαφορά 50 €). Στο τέλος κάθε υποκατηγορίας (πωλήσεις) εμφανίζονται και τα γενικά σύνολα .

Με την ίδια λογική, προβάλλονται και τα δεδομένα της κατηγορίας “Πλήθος πωλήσεων”. Στην πρώτη στήλη “Σύνολα POS” εμφανίζεται το πλήθος παραστατικών ανά σημείο πώλησης. Στη δεύτερη το πλήθος παραστατικών που μεταφέρθηκε στον Connector . Η αφαίρεση των μεγεθών των δύο προηγούμενων στηλών εμφανίζεται στη στήλη “Διαφορά”.

Στην κατηγορία “Επιστροφές” εμφανίζονται τα παραστατικά επιστροφών σε POS & Connector, ενώ στη στήλη “Διαφορά” η διαφορά μεταξύ τους. Στην κατηγορία “Ακυρωτικά” τα ακυρωτικά παραστατικά σε POS & Connector και η “Διαφορά” μεταξύ των στηλών .

Στην κατηγορία “Μετρητά”, όσες πληρωμές προέβλεπαν (στην παραμετροποίηση) αυτόν τον τρόπο πληρωμής (POS, Connector και Διαφορά). Ενώ, στην κατηγορία “Άλλοι”, οι λοιποί τρόποι πληρωμής (π.χ. κάρτες) .

StoixeiaConnector.JPG

Η διαδικασία εισαγωγής στο Galaxy εκτελείται μέσω της εργασίας “Galaxy Εισαγωγή Συναλλαγών”.

Σημείωση : Σχετική ενημέρωση με ανάλογο report μπορείτε να λάβετε και από το “Galaxy ERP” για να παρακολουθήσετε τις κινήσεις που, ενώ υφίστανται στο One Touch Retail (Connector), δεν έχουν μεταφερθεί για κάποιο λόγο στο Galaxy (π.χ. ελλιπής παραμετροποίηση) .

 

Ειδοποιήσεις κατά την επικοινωνία των συστημάτων “OTR” “Galaxy

Στη νέα σελίδα “Ειδοποιήσεις” των “Ρυθμίσεων OTR δηλώνετε όσους χρήστες θέλετε να λαμβάνουν ειδοποιήσεις στο “Galaxy” σε περίπτωση σφαλμάτων, προειδοποιήσεων κατά την επικοινωνία μεταξύ του “Galaxy” και του “One Touch Retail”.

Συνεπώς, οποιοδήποτε σφάλμα/ προειδοποίηση εντοπιστεί κατά την ενημέρωση των νέων πελατών, συναλλαγών που διενεργήθηκαν στο σημείο πώλησης) δημιουργείται προς ενημέρωση των επιλεγμένων χρηστών σχετική λίστα με όλες τις ειδοποιήσεις (σφάλματα, προειδοποιήσεις) στο μενού “Ειδ/σεις” του “Galaxy” .

Eidopoiiseis.JPG

 

Τα σφάλματα που καταγράφονται στην οθόνη “Αποτελέσματα σύνδεσης OTR,

Eidopoiiseis2.JPG

ταυτίζονται με αυτά της οθόνης “Αναφορά σφαλμάτων” του Συστήματος Λιανικής One Touch Retail, όταν υπάρξει κάποιο σφάλμα κατά την επικοινωνία μεταξύ των δύο Συστημάτων

cid:image001.png@01D2A19E.1615FC50

 

Αποστολή ολοκληρωμένων κινήσεων στην παραμετροποίηση τερματικών

Στη σελίδα “Παράμετροι 2/2” στις “Πληροφορίες Τερματικών”, στο τμήμα “Αποστολή κινήσεων” με τη νέα παράμετρο “Αποστολή μόνο ολοκληρωμένων”, (εφόσον είστε κάτοχος στο Restaurant) αποστέλλονται στο Galaxy οι κινήσεις που έχουν πλήρως εξοφληθεί .

ApostoliOlokliromenon.JPG

 

Επιλογή “BackOffice” σύνδεσης στην παραμετροποίηση Τερματικών

Στη σελίδα “Κυρίως” στις “Πληροφορίες Τερματικών” ενσωματώθηκε νέα παράμετρος, “BackOffice” ώστε να επιλέγετε το BackOffice σύνδεσης .

epilogiBackOffice.JPG

Στην περίπτωση επιλογής κάποιου backoffice, θα ερωτηθείτε (από την εφαρμογή) αν θέλετε το συγκεκριμένο backoffice να ενημερώσει όλα τα τερματικά που υπάρχουν στη λίστα “Πληροφορίες τερματικών” .

 

Νέες δυνατότητες στην “Αναφορά σφαλμάτων”

Εμπλουτίστηκε η οθόνη της “Αναφοράς σφαλμάτων” ώστε να σας προσφέρει επιπλέον δυναμική πληροφόρηση.

Συγκεκριμένα :

  • Στη στήλη “Τύπος” της σελίδας “Σφάλματα συναλλαγών” πατώντας πάνω στο “Σφάλμα” εμφανίζεται η οθόνη “Λεπτομέρειες αρχείου σφαλμάτων” στην οποία θα βρείτε λεπτομερή ανάλυση των σφαλμάτων, ώστε να επιλύσετε το πρόβλημα ανάλογα με την περίπτωση .

cid:image001.png@01D2A19E.1615FC50

  • Κατά την ενημέρωση του “Galaxy” με τις κινήσεις που δημιουργήθηκαν στο σύστημα λιανικής, OTR, αν εντοπιστούν προβληματικές, αφού διορθωθούν εισάγονται εκ νέου στο “Galaxy” με νέο Rev Number .
  • Νέα σελίδα “Πελάτες” στην “Αναφορά σφαλμάτων”. Αν κατά τη διαδικασία ενημέρωσης του BackOffice με τους νέους πελάτες, ορισμένους στο One Touch Retail ή με τους πελάτες που έλαβαν τροποποίηση στο Σύστημα Λιανικής, παρουσιαστούν σφάλματα, με αποτέλεσμα τη μη αποστολή τους στο Backoffice, τότε μπορείτε αφού τα διορθώσετε να επαναλάβετε την προσπάθεια αποστολής τους πατώντας το σχετικό πλήκτρο “Αποστολή πελατών στο Backoffice”.

ApostoliPelatonstoBackOffice.JPG

  • Στην “Αναφορά σφαλμάτων” εμφανίζεται πλέον κωδικοποίηση σφαλμάτων ώστε να υπάρχει πιο γρήγορη άντληση πληροφορίας σχετικά με το είδος του σφάλματος.

 

Υποστήριξη ειδικού φόρου κατανάλωσης

Σε αυτή την έκδοση δόθηκε η δυνατότητα δημιουργίας ενός πρόσθετου φόρου, του ειδικού φόρου κατανάλωσης .

Για την εφαρμογή του ειδικού φόρου κατανάλωσης ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα :

  • Καλέστε “Επιβαρύνσεις”, από το μενού “Πίνακες”
  • Στην οθόνη “Πληροφορίες Επιβαρύνσεων” δημιουργήστε έναν νέο πρόσθετο φόρο, τον ειδικό φόρο κατανάλωσης, όπου :
  • στον “Τύπο Επιβάρυνσης” επιλέξτε την τιμή “Ειδικός φόρος κατανάλωσης”
  • στον “Τύπο Υπολογισμού”, “Φόρμουλα”
  • στον “Τύπο”, “factor x Ποσότητα”  
  • στο “Συντελεστή” τον ενδεδειγμένο συντελεστή

EPIVARINSEIS.JPG

Στη συνέχεια,

  • Δηλώστε τον “ειδικό φόρο κατανάλωσης” στο είδος /είδη. Συγκεκριμένα, στη “Σελίδα 3” των ειδών συμπληρώστε στο πεδίο “1ηΕπιβάρυνση” τον “ΕΦΚ” ενώ, στο πεδίο “1ος Συντελεστής” τον κατάλληλο συντελεστή .
  • Τη στιγμή της τιμολόγησης ο υπολογισμός του ειδικού φόρου θα εκτελείται αυτόματα με βάση τον συντελεστή επί  την ποσότητα της κίνησης.

Παράδειγμα :

Έστω ότι η τιμή πώλησης ενός είδους είναι 124 €. Στην καρτέλα του είδους (3η σελίδα) έχει δηλωθεί ότι το είδος επιβαρύνεται με τον ειδικό φόρο κατανάλωσης. Στο πεδίο “επιβάρυνση” έχει επιλεγεί “ΕΦΚ”, ενώ στο πεδίο “συντελεστή” 0,4 .

EidikosForosKatanalosis.JPG

Κατά την τιμολόγηση, το συγκεκριμένο είδος θα επιβαρύνεται με τους αναλογούντες φόρους, Φ.Π.Α. και Ε.Φ.Κ. (ορισμένος στην καρτέλα του)

Συγκεκριμένα :

  • Καθαρή αξία πώλησης του είδους : 99,6 (που προκύπτει : 124:1,24 =100 (αξία γραμμής) – 0,4 (ΕΦΚ) = 99,6)
  • ΦΠΑ είδους : 23,9 (προκύπτει 99,6 x 0,24)
  • Ειδικός φόρος κατανάλωσης : 0,4 (ορισμένος στην καρτέλα του είδους)
  • ΦΠΑ ειδικού φόρου κατανάλωσης : 01 (προκύπτει 0,4 x 0,24 =0,1)
  • Επιβάρυνση συνόλου : 0,5 (προκύπτει 0,4 + 0,1)

SYNALLAGI.JPG

Σημείωση : Ο ειδικός φόρος μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στα παραστατικά λιανικής και όχι στα τιμολόγια.

 

One Touch Retail - Fuel

Συγχρονισμός μονάδων μέτρησης One Touch Retail - Galaxy

Κατά το συγχρονισμό ειδών (από το Galaxy στον Connector/POS) δεν συγχρονίζονταν τα δεκαδικά για την απεικόνιση αξιών στις μονάδες μέτρησης των ειδών. Πλέον συγχρονίζονται, ώστε οι πωλήσεις καυσίμων να υλοποιούνται σε τρία δεκαδικά ψηφία.

Συγχρονισμός One Touch Retail – Station Manager

Στην παρούσα έκδοση επιτυγχάνεται η βελτιστοποίηση της ταχύτητας της διαδικασίας εισαγωγής πετρελεύσεων και συγχρονισμού ημερών/βαρδιών.

Εισαγωγή αρχείου οφειλόμενων OPT

Βελτιστοποιήθηκε η διαδικασία εισαγωγής αρχείου οφειλομένων OPT (Αυτόματου Πωλητή Καυσίμων) στο “One Touch Retail”. Πρόσθετο πλεονέκτημα αποτελεί η βελτίωση της ταχύτητας εισαγωγής .

Διαχείριση εκκρεμών πετρελεύσεων

Βελτιώσεις σημειώθηκαν στη διαχείριση εκκρεμών πετρελεύσεων από Station Manager ώστε να απαγορεύονται, στην περίπτωση που επιχειρηθεί, περισσότερες από μια ενέργειες σε μια εκκρεμή πετρέλευση, όπως για παράδειγμα, μετασχηματισμό μιας εκκρεμούς πετρέλευσης σε απόδειξη καυσίμου και τιμολόγιο πώλησης ταυτόχρονα .

Επιπρόσθετα, κατά το κλείσιμο βάρδιας στο Station Manager απαγορεύεται κάθε κίνηση εκκρεμούς πετρελεύσης, ενταγμένης στη βάρδια που κλείνει . Με τη δυνατότητα αυτή αποφεύγεται η τιμολόγηση μιας φυσικής πετρέλευσης περισσότερες της μιας φοράς .