Παραμετροποίηση στο φάκελο εγκατάστασης της εφαρμογής Artius High Street
ArtiusServerBackOfficeSync.ini
Από το Menu της εφαρμογής Εργασίες – Συνδέσεις με άλλες Εφαρμογές – Παράμετροι Σύνδεσης με άλλες Εφαρμογές
Εικ. 1 Παράμετροι Σύνδεσης με άλλες Εφαρμογές
Εικ. 2 Επιλογή Ενεργής Εφαρμογής Backoffice
Εικ.3 Συμπλήρωση Στοιχείων Επικοινωνίας με το Back Office
- Περιοχή Εργασίας : Προσδιορίζετε την “Περιοχή εργασίας - ομάδα καταστήματος” που θα συγχρονίσετε (αν για παράδειγμα σε μια ίδια ομάδα καταστήματος έχετε κατατάξει τρία καταστήματα, τότε τα δεδομένα θα προέρχονται και από τα τρία καταστήματα) .
- UserName & Password: Πληκτρολογείτε το όνομα και τον κωδικό εισόδου του χρήστη στην εταιρία του Galaxy .
- Application Server : Δηλώνετε το όνομα του υπολογιστή καθώς και την πόρτα που βρίσκεται εγκατεστημένο το Web Service του Singular Application Server του Galaxy (η δηλωμένη πόρτα στον SLManagmentConsoleServer για τα webservises θα είναι πάντα η 9099).
Με την ολοκληρωση της παραπάνω διαδικασίας, στην εγκατάσταση του “SingularLogic Artius High Street”, γίνεται διαθέσιμο, στο φάκελο εγκατάστασης, (Artius Server DLL), όπου βρίσκεται το “ArtiusServerBackOfficeSync.dll”, το αρχείο ini, με τίτλο “ArtiusServerBackOfficeSync.ini” μέσω του οποίου απεικονίζονται όλες οι παράμετροι σύνδεσης με την εφαρμογή “SingularLogicGalaxy”, προκειμένου αυτή να επικοινωνεί με το σύστημα εντατικής λιανικής .
Εικ.4: ArtiusServerBackOfficeSync.ini
Συγκεκριμένα :
SasServer.exe
Εκτός από το σωστό σχεδιασμό των παραμέτρων, η διαδικασία ανταλλαγής στοιχείων ανάμεσα στα δύο συστήματα απαιτεί να “τρέχει” ο “Singular Application Server” .
Χρονοπρογραμματισμένες Εργασίες
Από το Menu Εργασίες Χρονοπρογραμματισμένες – Εργασίες, καθορίζετε ποιες από τις εργασίες θα είναι ενεργές
Εικ.5: Χρονοπρoγραμματισμοί
Εικ.6
Από το σημείο αυτό παρέχεται η δυνατότητα να πράξετε τις παρακάτω ενέργειες:
- Ορισμός του χρονοπρογραμματισμού ενεργού ή ανενεργού στο σύνολό των εργασιών
- Ορισμός των ενεργειών ως ενεργών ή ανενεργών
- Εκτέλεση της εργασίας ανεξάρτητα με το αν υπάγεται σε αυτόματη εκτέλεση η “όχι”
- Επεξεργασία της χρονοπρογραμματισμένης εργασίας
Σημείωση : σε παλαιότερες εκδόσεις όλες αυτές οι ενέργειες μπορούσαν να εκτελεστούν από τον sas server αλλά για λόγους ευχρηστίας, το menu του configurator συμπεριέλαβε και αυτές τις εργασίες
Πιο αναλυτικά για κάθε εργασία, υπάρχει η δυνατότητα μέσω του πλήκτρου επεξεργασίας να ορίσετε τιμές και παραμέτρους για τον τρόπο συμπεριφοράς της εργασίας.
Εικ.7: Επεξεργασία Εργασίας και τρόπος συμπεριφοράς της
Σχετικά με τις Παραμέτρους :
- Μέγεθος πακέτου: Δηλώνετε το μέγεθος των εγγραφών που θα αποστέλλονται για επεξεργασία – εισαγωγή. Αν για παράδειγμα έχετε ένα πλήθος εγγραφών με τιμή “100” και στο μέγεθος του πακέτου έχετε ορίσει τη τιμή “10”, τότε θα αποσταλούν “10” πακέτα των “10” εγγραφών ανά πακέτο. Η αποθήκευση γίνεται μόλις ολοκληρωθεί το κάθε πακέτο. Αν επιλέξετε στο μέγεθος τη τιμή “-1” τότε η εισαγωγή γίνεται για όλες τις εγγραφές .
- Αποθήκευση ανά εγγραφή: Ορίζετε αν η αποθήκευση στη βάση θα γίνεται ανά εγγραφή.
- Ανοχή σε σφάλματα (αριθμός εγγραφών): Ορίζετε τα σφάλματα τα οποία αποδέχεστε ότι θα παραβλέψει η εφαρμογή και θα προχωρήσει στις επόμενες εγγραφές. Αν δηλώσετε ένα μεγάλο αριθμό αυτό σημαίνει ότι θα εκτελεστεί η εργασία σε πρώτο επίπεδο ώστε να σας γνωστοποιηθεί ένας μεγάλος αριθμός σφαλμάτων τα οποία στη συνέχεια καλείστε να επιλύσετε. Κάτι τέτοιο όμως δεν προτείνεται διότι αν έχετε 100 εγγραφές και οι πρώτες 5 εισαχθούν χωρίς πρόβλημα αλλά οι υπόλοιπες 45 έχουν πρόβλημα, τότε τα revision numbers από την εγγραφή 6 έως την εγγραφή 50 δεν θα ενημερωθούν. Έστω ότι τα είδη από το 51 έως το 100 είναι και αυτά σωστά και εισάγονται από το back office στο ARTius και οι εγγραφές τους ενημερώνονται με revision number. Με αυτό το τρόπο οι εγγραφές από 6 μέχρι και 50 δεν θα ενημερώσουν ποτέ το ARTius εκτός και αν επέμβετε στα revision numbers. (Προτείνεται αυτό να γίνεται μόνο σε δοκιμαστικές ενέργειες στο γραφείο και όχι σε κανονικές εγκαταστάσεις πελατών σας. Στις εγκαταστάσεις των πελατών η τιμή να είναι “0”)
- Σφάλμα για μεγάλες τιμές κειμένου: Συμβαίνει το κάθε Back Office να έχει διαφορετικό μέγιστο αριθμό χαρακτήρων στα διάφορα πεδία με αποτέλεσμα οι τιμές να διαφέρουν από τις μέγιστες επιτρεπτές τιμές στο ARTius. Αν επιλέξετε αυτή τη τιμή ενεργή τότε το πρόβλημα εμφανίζεται και στον χειριστή και η διαδικασία εισαγωγής σταματά. Αν δεν είναι επιλεγμένη αυτή η παράμετρος, τότε η εφαρμογή κάνει περικοπή της εγγραφής και την εισάγει στο μέγεθος που μπορεί να αποδεχτεί.
- Τέλος υπάρχει η δυνατότητα ορισμού της εκτέλεσης των εργασιών σε ωριαίο – ημερήσιο - εβδομαδιαίο – μηνιαίο επίπεδο αλλά και σε επίπεδο διαστήματος.
Παραμετροποίηση στο φάκελο εγκατάστασης του Galaxy
Από το φάκελο εγκατάστασης του “Galaxy” θα καθοριστεί η βασικότερη παραμετροποίηση των αρχείων του . Από τη σωστή εκχώρηση των παραμέτρων εξαρτάται η επιτυχία της διαδικασίας επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφορίας μεταξύ των συστημάτων .
Glx.Web.ARTius.xml
Στον υποφάκελο "WebServices” του φακέλου “Config”, ο οποίος ενσωματώνεται στο φάκελο εγκατάστασης του “Galaxy”, γίνεται διαθέσιμο το αρχείο “Glx.Web.Artius”, τύπου .xml. Tο άνοιγμά του μπορεί να γίνει με τη βοήθεια ενός απλού κειμενογράφου Notepad, προκειμένου να ορίσετε το “Alias” της βάσης δεδομένων στην οποία θα πραγματοποιήσετε είσοδο .
Εικ. 8 Glx.Web.Artius
Glx.Config.exe
Ένα άλλο σημαντικό βήμα στην παραμετροποίηση είναι να εκτελέσετε το αρχείο Glx.Config.exe, διαθέσιμο στο φάκελο εγκατάστασης του “Galaxy”, να επιλέξετε στο πεδίο “Application” της οθόνης “Select Language and application to install” (που ανοίγει) την εφαρμογή “Galaxy” και να πατήσετε απευθείας το πλήκτρο “Select”.
Εικ. 9 Select Language and application to install
Με την κίνηση αυτή προκύπτει η πρώτη οθόνη του Οδηγού “παραμετροποίησης Galaxy” στην οποία φροντίζετε να ενεργοποιήσετε την επιλογή “Για προχωρημένους” .
Εικ. 10a Οδηγός παραμετροποίησης Galaxy
Η επιλογή “Next” (προηγούμενη οθόνη) θα σας μεταφέρει στην οθόνη των ρυθμίσεων του “Galaxy” για να προσδιορίσετε τις συνδέσεις της βάσης δεδομένων .
Την αποθήκευση των ρυθμίσεων θα αναλάβει το πλήκτρο “Αποθήκευση”, στο κάτω τμήμα της .
Εικ. 10b Οδηγός παραμετροποίησης Galaxy
Στην επόμενη οθόνη του Οδηγού χρειάζεται να επιλέξετε τη λειτουργία “Γρήγορη Παραμετροποίηση Server”, η οποία κάνει εφικτή τη γρήγορη αλλά ταυτόχρονα ασφαλή παραμετροποίηση του server .
Εικ. 10c Οδηγός παραμετροποίησης Galaxy
Στην οθόνη του “Quick Management Console”, που ανοίγει, θα πρέπει αφού βρεθείτε στην περιοχή “Πληροφορίες Ομάδας”, να θέσετε κατάλληλη ένδειξη στην παράμετρο “Publish MetaData” προκειμένου να υλοποιηθεί η σύνδεση με το Artius .
Εικ. 10d Οδηγός παραμετροποίησης Galaxy
Στη συνέχεια, στο directory της εγκατάστασης του Galaxy θα πρέπει να εκτελέσετε το
SLnetManagementConsole.exe
Εικ. 11
Εικ. 12: SLnetManagementConsole
Στο σημείο αυτό ορίζετε ως ενεργά τα Web Services. Για το web Service “Glx.Web.Artius” συμπληρώνετε τις παρακάτω τιμές :
- Enabled : Επιλεγμένο
- Host Address : Το όνομα του μηχανήματος ή την ip address στο οποίο βρίσκεται ο slnet
- Port : Την port 9099
- Use xml serializer : Την τιμή enable
- Enable debug: Την τιμή enable
-
Για το Bridge Profile ορίζετε :
- Name: ένα τυχαία επιλεγμένο όνομα
- Db Alias: το Alias της βάσης του “Galaxy”
- Application: την τιμή “Galaxy”
Παραμετροποίηση σε επίπεδο εφαρμογής “Galaxy”
Η επικοινωνία των δύο εφαρμογών απαιτεί κάποια σημεία τους να βρίσκονται σε συμφωνία . Δίνουμε αμέσως παρακάτω αυτά τα σημεία της εφαρμογής “Galaxy”, που οπωσδήποτε πρέπει να λάβουν παραδεκτή παραμετροποίηση ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία στην πράξη.
Ρυθμίσεις Εγκατάστασης
Με την ενεργοποίηση της παραμέτρου “Ενεργοποίηση με εφαρμογές τρίτων” (σελίδα “επιλογές”), πριν το συγχρονισμό, το σύστημα αναλαμβάνει τη δημιουργία των “Revision Numbers” στους πίνακες, το συγχρονισμό των οποίων επιθυμείτε.
Εικ. 13 Ενοποίηση με εφαρμογές τρίτων στις “Ρυθμίσεις εγκατάστασης”
Ρυθμίσεις Artius
Για να δημιουργήσετε το απαραίτητο υπόβαθρο για την ανταλλαγή πληροφοριών απαιτείται να μεταβείτε στις “Ρυθμίσεις Artius” και από εκεί να καθορίσετε τις σχετικές παραμέτρους.
Με την κλήση των “ρυθμίσεων Artius” εμφανίζεται το ομότιτλο παράθυρο, στο εσωτερικό του οποίου δηλώνετε τις “Ομάδες Καταστημάτων”, (στις οποίες θα εντάξετε ένα ή περισσότερα καταστήματα), για τις οποίες θα ισχύουν οι ρυθμίσεις, θέτοντας τις ενδεδειγμένες τιμές στα πεδία των παρακάτω σελίδων :
- Γενικά
- Αντιστοιχίσεις (διενέργεια των παραδεκτών αντιστοιχήσεων μεταξύ των στοιχείων των δύο εφαρμογών)
Για την προσθήκη εγγραφών στη λίστα των “Ομάδων Καταστημάτων” θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το πλήκτρο “Προσθήκη” (στο κάτω τμήμα της λίστας), ενώ για την αποθήκευση της τρέχουσας ομάδας Καταστήματος θα χρειαστεί να πατήσετε το πλήκτρο “Αποθήκευση”.
Σελίδα “Γενικά”
Μετακινούμενοι στην πρώτη σελίδα του παραθύρου, υποδεικνύετε τα γενικά στοιχεία παραμετροποίησης για την επικοινωνία των δύο συστημάτων .
ARTius Group
- Κωδικός / Περιγραφή : Σημειώνετε τον κωδικό και την περιγραφή της ομάδας καταστήματος .
- Κατηγορία είδους : Από τις διαθέσιμες τιμές της λίστας επιλέγετε μια προκειμένου να υποδείξετε την κατηγορία είδους στην οποία έχετε εντάξει τα είδη που θα αποσταλούν στο “Galaxy” .
- Εναλλακτικός κωδικός είδους : Ορισμός του τύπου του εναλλακτικού κωδικού του είδους . Η παράμετρος αυτή ουσιαστικά δηλώνει ότι θα μεταφερθούν οι εναλλακτικοί κωδικοί ειδών στο σύστημα λιανικής με αυτό τον τύπο Barcode . Οι παραδεκτοί τύποι Barcode είναι όσοι έχουν λάβει στο πεδίο “Κωδικός μοναδικός” των “ιδιοτήτων εναλλακτικού κωδικού” μια από τις τιμές : ανά εταιρία, όλες οι εταιρίες, όλα τα είδη.
Εικ. 14 Ιδιότητες εναλλακτικού κωδικού είδους
ARTius
- Κωδικός : Δηλώνετε έναν κωδικό καταστήματος όμοιο με τον κωδικό καταστήματος στο Artius, τον οποίο θα εντάξετε στην “ομάδα καταστήματος” .
- Περιγραφή : Αναγράφετε την περιγραφή του καταστήματος του Artius .
- Εταιρία : Στο σημείο αυτό προσδιορίζετε την εταιρία, από την οποία το POS της συγκεκριμένης ομάδας, θα λαμβάνει το σύνολο των ειδών, πελατών, αντλώντας από το σύστημα λιανικής το σύνολο των κινήσεων .
- Υποκατάστημα : Με βάση την επιλεγμένη εταιρία το σύστημα φιλτράρει τα υποκαταστήματα αυτής και τα προβάλλει, προς επιλογή, σε αντίστοιχη λίστα. Όποιο υποκατάστημα επιλεγεί στο συγκεκριμένο πεδίο, αυτό και θα ενημερώνεται με το σύνολο των κινήσεων που διενεργήθηκαν στο POS της επιλεγμένης ομάδας .
- Αποθήκη : Τα πεδίο αυτό διατίθεται για τη συμπλήρωση του αποθηκευτικού χώρου της εταιρίας, στον οποίο θα αφορούν όλες οι κινήσεις που πηγάζουν από το POS της επιλεγμένης ομάδας .
- Πελάτης λιανικής : Κατά την καταχώριση παραστατικού πώλησης στο “Artius High Street”, σε περίπτωση που η συναλλαγή στερείται πελάτη, ενημερώνεται με έναν γενικό πελάτη, που έχει οριστεί στο συγκεκριμένο πεδίο . Έτσι κατά τη διαδικασία ενημέρωσης του Galaxy η κίνηση θα έρθει με το συγκεκριμένο πελάτη .
- Τιμοκατάλογος : Ορισμός τιμοκαταλόγου τις τιμές του οποίου θα λάβουν τα είδη που θα αποσταλούν στο Artius.
Εικ. 15a Ρυθμίσεις ARTius
Σελίδα “Αντιστοιχίσεις σειρών”
- Παραστατικά : Η μεταφορά κινήσεων στο Galaxy είναι μια διαδικασία που χρειάζεται προσοχή. Προκειμένου να είναι δυνατή η εισαγωγή των συναλλαγών εντατικής λιανικής, από τα σημεία λιανικής, στο “Galaxy”, απαιτείται η συσχέτιση των παραστατικών του “Galaxy” με τα αντίστοιχα του συστήματος εντατικής λιανικής . Οι επιλεγμένοι τύποι παραστατικών πωλήσεων θα χρησιμοποιηθούν για την εισαγωγή των παραστατικών πώλησης, από το “Artius” στο “Galaxy” (π.χ. οι πωλήσεις με τύπο κίνησης 10 – Απόδειξη Λιανικής από το Artius θα εισαχθούν στο “Galaxy” με τον αντίστοιχο τύπο παραστατικού), ενώ οι επιλεγμένοι τύποι οικονομικής εγγραφής για τα αντίστοιχα χρηματοοικονομικά παραστατικά .
Εικ. 15b Ρυθμίσεις ARTius (παραστατικά)
- Όρος πληρωμής : Η επιλογή αυτή εξυπηρετεί στην αντιστοίχιση των τρόπων πληρωμής μεταξύ των συστημάτων . Στη στήλη “Όρος πληρωμής” επιλέγετε έναν από τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής, που χρησιμοποιείται στο Artius (π.χ. μετρητά, πιστωτική κάρτα) τον οποίο φροντίζετε να τον συσχετίσετε με τρόπο πληρωμής του Galaxy . Με βάση την ισχύουσα παραμετροποίηση, το σύστημα θα καθορίσει τη συμπεριφορά του κατά την εισαγωγή των κινήσεων (π.χ. εισπράξεις) από το σύστημα λιανικής.
Εικ. 15c Ρυθμίσεις ARTius (όρος πληρωμής)
|
ΣΗΜΕΙΩΣΗ Όταν ο όρος πληρωμής αφορά στα “μετρητά” τότε στο πεδίο “Ημέρες” της “Συμφωνίας πληρωμής” (καλείται αν πατήσετε στον υπερσύνδεσμο “Συμφωνία” μέσα από την ενότητα “Όροι πληρωμής”) πληκτρολογείτε “0” ημέρες, αφού αυτή η μέθοδος πληρωμής πρεσβεύει εξόφληση τοις μετρητοίς (άμεση καταβολή της οφειλής τη στιγμή έκδοσης του παραστατικού) . Διαφορετικά, αν ο τρόπος πληρωμής απαιτεί πιστωτική κίνηση (π.χ. στο τέλος του τρέχοντος μηνός) τότε στο πεδίο των “Ημερών” της Συμφωνίας πληκτρολογείτε τιμή διαφορετική του μηδενός . Στην περίπτωση αυτή η εξόφληση του οφειλόμενου ποσού του παραστατικού συναλλαγής θα γίνεται με βάση τη δηλωθείσα στο πεδίο αυτό τιμή . Η συμπλήρωση του πεδίου “Ημέρες” στη “Συμφωνία πληρωμής” έχει εφαρμογή μόνο αν η εξόφληση του ποσού δεν αφορά στην εφάπαξ καταβολή του. |
Αντιστοιχίσεις
Οι αντιστοιχίσεις που πρέπει να οριστούν στο σημείο αυτό κινούνται στα πλαίσια μιας ομάδας καταστήματος :
- Κατηγορία ΦΠΑ : Οι κατηγορίες ΦΠΑ του Artius θα πρέπει να βρίσκονται σε πλήρη αντιστοιχία με τις κατηγορίες ΦΠΑ του Galaxy.
Εικ. 15d Ρυθμίσεις ARTius (κατηγορία ΦΠΑ)
- Μονάδες μέτρησης : Στο σημείο αυτό αντιστοιχίζονται οι μονάδες μέτρησης των ειδών του Artius με τις μονάδες μέτρησης του Galaxy.
Εικ. 15e Ρυθμίσεις ARTius (Μονάδες μέτρησης)
Εξαγωγή τιμοκαταλόγων σε εξωτερικές εφαρμογές
Για να προχωρήσετε στη μεταφορά τιμών των ειδών σας, βάσει τιμοκαταλόγου, αρχικά θα χρειαστεί να μεταβείτε στην επιλογή “Εξαγωγή τιμοκαταλόγων σε εξωτερικές εφαρμογές” που βρίσκεται ενσωματωμένη στο μενού “Διαδικασίες” των “Ειδών” και να την εκτελέσετε . Βασική προϋπόθεση αποτελεί να ολοκληρωθεί σε προηγούμενο στάδιο η παραμετροποίηση της σχετικής ενότητας στις “ρυθμίσεις “Artius” του “Galaxy”.
Με το πέρας της εν λόγω διαδικασίας οι τιμές όλων των ειδών του επιλεγμένου, σύμφωνα με τα κριτήρια, τιμοκαταλόγου θα αποθηκευτούν σε έναν ενδιάμεσο πίνακα του Galaxy . Από το σημείο αυτό θα ανακτήσει το “Artius” (με το συγχρονισμό τιμών) την πληροφορία των τιμών των ειδών.
Η διαδικασία “Εξαγωγή τιμοκαταλόγων σε εξωτερικές εφαρμογές” εκτελείται μέσω διαδοχικών οθονών (τύπου Wizard) οι οποίες παρατίθενται στον πίνακα που ακολουθεί :
Οθόνες Εξαγωγής τιμοκαταλόγων σε εξωτερικές εφαρμογές |
|
1η Οθόνη “Κριτήρια τιμοκαταλόγου”
Η μετάβαση των τιμών των ειδών από το “Galaxy” στο σύστημα λιανικής γίνεται με τη συνεργασία ενός φίλτρου, το οποίο οργανώνει τα προς εξαγωγή στοιχεία .
- Εταιρία : Η τιμή στο πεδίο αυτό υποδεικνύει την εταιρία για την οποία ισχύει ο τιμοκατάλογος των ειδών που θα αποσταλούν στο Artius.
- Εξωτερική εφαρμογή : Από εδώ δηλώνεται η εξωτερική εφαρμογή στην οποία θα αποσταλεί ο τιμοκατάλογος (με τις τιμές των ειδών).
2η Οθόνη “Επιλογή τιμοκαταλόγου”
Επιπλέον, μπορείτε να προσδιορίσετε ένα άλλο κριτήριο το οποίο θα εξυπηρετήσει τον εντοπισμό συγκεκριμένων τιμοκαταλόγων, ενταγμένων σε συγκεκριμένες “ομάδες Καταστημάτων” (καθορισμένες στις “ρυθμίσεις Artius” του Galaxy).
3η Οθόνη “Σύνοψη”
Με την ενεργοποίηση του “Επόμενου” το Σύστημα επιφέρει το άνοιγμα της οθόνης “Σύνοψη” στην οποία θα λάβετε μια συνοπτική ενημέρωση που αφορά στη διαδικασία εξαγωγής τιμοκαταλόγων σε εξωτερικές εφαρμογές . To “Galaxy” θα εκτελέσει τη διαδικασία της αποθήκευσης της τιμής όλων των ειδών, σε ένα ενδιάμεσο πίνακα του Galaxy ασύγχρονα, στο χρόνο δηλαδή που θα εκτελείται μια οποιαδήποτε άλλη διαδικασία στο Σύστημα .
Όταν η διαδικασία ολοκληρωθεί, χάρη στη λειτουργικότητα “Ειδοποιήσεις” θα δημιουργηθεί μια ειδοποίηση σε σχετική επιλογή του μενού, μέσω της οποίας είστε σε θέση να αντλήσετε σχετικές πληροφορίες. Επιπρόσθετα, αν κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κάποιο σφάλμα, προειδοποίηση εντοπιστεί, δημιουργείται, προς ενημέρωσή σας, αναλυτική λίστα με όλες τις ειδοποιήσεις (σφάλματα, προειδοποιήσεις).
Μεταφορά δεδομένων από “Galaxy” σε “Artius High Street” και αντίστροφα
Η λειτουργία αυτή είναι ιδιαίτερα σημαντική αφού παρέχει τη δυνατότητα ενημέρωσης του συστήματος Λιανικής με την πληροφορία πελατών, ειδών (κατηγοριών ειδών σύμφωνα με την ισχύουσα παραμετροποίηση), εναλλακτικών κωδικών ειδών, χωρών, επαγγελμάτων, Δ.Ο.Υ. που τηρούνται στην εφαρμογή, προκειμένου να διεξάγονται μέσω των τερματικών οι ημερήσιες συναλλαγές, όσο & στην ενημέρωση της εφαρμογής με το σύνολο των κινήσεων που διενεργήθηκαν από τα σημεία πώλησης.
Στις τελευταίες εκδόσεις των δυο εφαρμογών δίνονται οι παρακάτω δυνατότητες:
- Η ενημέρωση μπορεί να γίνεται είτε συγκεντρωτικά ανά ημέρα και αφού τα ARTius POS έχουν κλείσει ημέρα, είτε μια προς μια που δεν χρειάζεται τα POS να έχουν κλείσει ημέρα. Για να μεταφερθεί συγκεντρωτικό παραστατικό από το ARTius, θα πρέπει να έχει παραμετροποιηθεί το ARTius ανάλογα προκειμένου να μπορεί να το δημιουργήσει και στη συνέχεια η γέφυρα να το μεταφέρει.
- υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς πελατών που δημιουργήθηκαν στο POS του ARTius, από το POS, στον Configurator και από τον Configurator στο “Galaxy”.
- δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς εσωτερικών διακινήσεων από το ARTius στο “Galaxy”.
Πιο συγκεκριμένα για την επιτυχή αποστολή συγκεντρωτικών παραστατικών από το ARTius στο Galaxy θα πρέπει να γίνουν τα παρακάτω όσον αφορά στο ARTius : (βλέπε Δημιουργία_Συγκεντρωτικού_παραστατικού και_μεταφορά_στο_backoffice.docx, http://partville.singularlogic.eu/node/1523)
Για να εισαχθεί το συγκεντρωτικό παραστατικό στο “Galaxy” Θα πρεπει να ακολουθηθέι η διαδικασία που ισχυει για οποιοδήποτε τύπο παραστατικού.
Όσον αφορά στις μεταφορά εσωτερικών διακινήσεων θα πρέπει να γίνουν τα εξής:
GALAXY
- Item documents : Η επιλογή αυτή εξυπηρετεί στην αντιστοίχιση των παραστατικών ενδοδιακίνησης του Galaxy με τα παραστατικά ενδοδιακίνησης του ARTius.
Εικ. 16a Ρυθμίσεις ARTius
Αποθήκη : Η επιλογή αυτή εξυπηρετεί στην αντιστοίχιση των αποθηκευτικών χώρων. Για κάθε κατάστημα αντιστοιχίζονται όλοι οι αποθηκευτική χώροι του Galaxy με τους αποθηκευτικούς χώρους του ARTius .
Εικ. 16b Ρυθμίσεις ARTius
ARTius
Στο ARTius, το παραστατικό ενδοδιακίνησης είναι ουσιαστικά ένα παραστατικό παραγγελίας το οποίο δεν απαιτεί πληρωμές.
Αφορά σε αποστολές ειδών από το ένα κατάστημα σε άλλο.
Όλα τα καταστήματα θα πρέπει να ανοιχθούν ως πελάτες έτσι ώστε να λαμβάνει το Galaxy ως Α.Χ αποστολής, το χώρο από τον οποίο καταχωρίζεται η κίνηση και ως Α.Χ προορισμού, τον Α.Χ -Κατάστημα που είναι ανοιγμένος ως πελάτης.
Σε κάθε κίνηση που αφορά σε ενδοδιακίνηση, θα πρέπει να επιλέγεται ο πελάτης – Α.Χ προορισμού.
Εικ. 17 Παραμετροποίηση στο παραστατικό ARTius
Σημείωση : Για να είναι δυνατή η επικοινωνία και ανταλλαγή δεδομένων θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι είναι ενεργοποιημένος τόσο ο “Singular Application Server” του “Galaxy” όσο και του “Artius High Street”