Galaxy CRM - Έκδοση 21.29 - Νέα Λειτουργικότητα

Δραστηριότητες

Νέα επιλογή “Σήμερα” στην ενότητα των Δραστηριοτήτων

Ενσωματώθηκε στην ενότητα των “Δραστηριοτήτων” η επιλογή “Σήμερα”. Με την ενεργοποίησή της εμφανίζεται σχετική οθόνη η οποία χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα :

  1. Το πάνω αριστερό τμήμα του παραθύρου με τίτλο “Σήμερα” απεικονίζει όλες τις δραστηριότητες, πλην των ευκαιριών πώλησης, του πόρου που έχει πραγματοποιήσει είσοδο στην εφαρμογή, που περιλαμβάνουν τη σημερινή ημέρα. Για παράδειγμα αν η ημερομηνία έναρξης της δραστηριότητας είναι η 31/10 του τρέχοντος έτους, η ημερομηνία λήξης είναι η 31/12 και η τρέχουσα ημερομηνία 5/11, αυτό σημαίνει ότι η τρέχουσα ημερομηνία είναι μέσα στα δοσμένα όρια, οπότε και θα εμφανιστούν όσες δραστηριότητες εμπεριέχουν το σήμερα
  2. Το κάτω αριστερό τμήμα του παραθύρου με τίτλο “Todo” εμπεριέχει όλες τις δραστηριότητες του πόρου, που δεν έχουν ακυρωθεί ή ολοκληρωθεί και δεν συμπεριλαμβάνονται στο άνω αριστερό τμήμα. Οι δραστηριότητες θα εμφανίζονται σύμφωνα με τις ημέρες που ορίστηκαν στο πεδίο “Ημέρες ελέγχου στα επερχόμενα γεγονότα” των ρυθμίσεων των Επαφών/Πόρων . Αν για παράδειγμα στο συγκεκριμένο πεδίο δηλώθηκε η τιμή “10” τότε η λίστα “Todo” θα εμφανίσει τις δραστηριότητες κατά “10” ημέρες προς τα πίσω από την τρέχουσα ημερομηνία

Rythmiseis.bmp

  1. Το άνω δεξί τμήμα του παραθύρου εμφανίζει όλες τις ευκαιρίες πώλησης του πόρου, των τελευταίων 365 ημερών, που είναι ανοικτές. Αυτό σημαίνει όλες τις ευκαιρίες πώλησης που δεν είναι ολοκληρωμένες, ακυρωμένες ή σε αναμονή
  2. Στο κάτω δεξί τμήμα του παραθύρου μπορείτε να λάβετε μια αναπαράσταση των απεικονιζόμενων (στο άνω δεξί) στοιχείων σε μορφή γραφήματος

Τα στοιχεία μπορούν να απεικονιστούν αναλυμένα ανά :

  • κατάσταση δραστηριότητας
  • τύπο κατάστασης δραστηριότητας
  • επαφή
  • πόρο

Σήμερα.JPG

Σημείωση : Οι δραστηριότητες που εμφανίζονται σε όλα τα τμήματα της οθόνης “Σήμερα” αφορούν στον “πόρο” που πραγματοποίησε είσοδο στην εφαρμογή. Αν ο πόρος των δραστηριοτήτων έχει ρόλο “Διαχειριστή” τότε μέσω του πεδίου “Επιλεγμένοι πόροι” (πατώντας τις τρεις τελίτσες) μπορεί, μόλις εμφανιστεί η οθόνη “φίλτρο πόρων”, να επιλέξει τους επιθυμητούς πόρους που ανήκουν στην ίδια ομάδα δικαιωμάτων με τον πόρο που πραγματοποίησε είσοδο στην εφαρμογή, ώστε να τους μεταφέρει στην οθόνη του “Σήμερα”.

 

Δυνατότητα ενσωμάτωσης παραμέτρων στις συλλογές επαφών που είναι δυναμικές & χρήση των συλλογών με παράμετρο στις καμπάνιες

Παρέχεται η δυνατότητα ορισμού παραμέτρου σε δυναμική συλλογή επαφών, την οποία θα χρησιμοποιήσετε κατά την εκτέλεση της καμπάνιας . Επιλέγοντας τη δυναμική συλλογή επαφών που εμπεριέχει την παράμετρο, εκτελείται η καμπάνια με την “τιμή” της παραμέτρου .

Ο αντικειμενικός σκοπός αυτής της προσθήκης είναι η δυνατότητα :

  1. επιλογής επαφών με αλλαγές στις παραμέτρους, χωρίς την ανάγκη επέμβασης απευθείας στο κείμενο SQL π.χ. “φέρε” τις επαφές που δημιουργήθηκαν μετά την 1/10/16. Ομοίως “φέρε” τις επαφές που δημιουργήθηκαν μετά την 1/11/16.
  2. αποθήκευσης των campaign wizards και εκτέλεσή τους με διαφορετικές παραμέτρους (χωρίς την ανάγκη της εκ νέου εκτέλεσης των wizards) π.χ. αποστολή ευχαριστηρίου email στους νέους πελάτες μετά την 1/10/16 . Εκτέλεση της ίδιας λειτουργίας με ημερομηνία 1/11/16.

Η διαδικασία έχει ως εξής :

Από τις ενέργειες της Συλλογής επαφών επιλέγετε :

  • Δημιουργία ερωτήματος : για τη δημιουργία ερωτήματος που ενσωματώνει την παράμετρο (π.χ. ημερομηνία)

DimiourgiaErotimatos.JPG

  • Query parameters : ανοίγει σχετική οθόνη στην οποία εμφανίζεται η παράμετρος @mydate, ενώ εσείς δηλώνετε τον τύπο της παραμέτρου (π.χ. Ημερομηνία/ώρα) και την τιμή της (06/11/2016) ώστε να σας επιστρέψει όσες επαφές έχουν δημιουργηθεί μετά τη δηλωθείσα ημερομηνία (μεγαλύτερη της 06/11)

  • Εμφάνιση επαφών : η λίστα των επαφών προβάλλει τις επαφές που δημιουργήθηκαν μετά την ημερομηνία 06/11

Στη συνέχεια :

  • Επιλέγετε μια νέα δραστηριότητα τύπου π.χ. “Επιστολή” (Δραστηριότητες Νέα Δραστηριότητα)
  • Με την επιλογή τύπου δραστηριότητας εκκινείται ο οδηγός της δημιουργίας της δραστηριότητας της καμπάνιας
    • Στην 1η οθόνη του οδηγού “Δημιουργία νέας καμπάνιας επιστολών” επιλέγετε την επιθυμητή καμπάνια (που είναι ενεργή)
    • Στη 2η οθόνη επιλέγετε τη Συλλογή επαφών που είναι δυναμική και η οποία ενσωματώνει την παράμετρο
    • Στην 3η οθόνη του οδηγού εμφανίζεται η παράμετρος (όνομα, τύπος & τιμή) και μπορείτε, αν θέλετε, να εισάγετε διαφορετική από την ορισμένη τιμή
    • Περνάτε διαδοχικά από τη μια οθόνη στην άλλη, επιλέγοντας τον κάτοχο για τη συλλογή επαφής, τη μορφή εγγράφου της επιστολής
    • Εμφανίζεται το κείμενο της επιστολής
    • Στην τελευταία οθόνη του οδηγού πατώντας “Finish” εκτελείται η διαδικασία (δημιουργείται, σύμφωνα με το παράδειγμά μας, η δραστηριότητα επιστολής)
    • Στην οθόνη της δραστηριότητας εμφανίζονται όλες οι επαφές που πληρούν τα κριτήρια

Εκτέλεση τώρα από τις ενέργειες χρονοπρογραμματιστή

Τα Campaign tasks που δημιουργήθηκαν από δραστηριότητες καμπανιών, μπορείτε να τα εκτελέσετε τώρα, αν επιλέξετε από τις “Ενέργειες” της οθόνης “Ενέργεια χρονοπρογραμματιστή” τη σχετική επιλογή “Εκτέλεση τώρα”. Πριν την εκτέλεση εμφανίζεται οθόνη με την δηλωμένη παράμετρο (στη συλλογή επαφών) ώστε να αλλάξετε, αν θέλετε, την τιμή της.

EnergeiaXronoprogrammatisti.JPG

Ενέργειες Χρονοπρογραμματιστή

Επιπλέον, στις “Ενέργειες” του χρονοπρογραμματιστή ενσωματώθηκαν μια σειρά επιλογές. Πατώντας πάνω σε μια από τις διαθέσιμες εκτελείται και η αντίστοιχη ενέργεια :

  • Ανανέωση
  • Διαγραφή της επιλεγμένης εγγραφής
  • Απενεργοποίηση της επιλεγμένης εγγραφής
  • Ενεργοποίηση της επιλεγμένης εγγραφής
  • Προβολή ιστορικού : περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια το ιστορικό του χρονοπρογραμματιστή (πότε ξεκίνησε / ολοκληρώθηκε η εργασία που χρονοπρογραμματίστηκε με τον scheduler)
  • Προβολή παραμέτρων : εμφανίζει τις παραμέτρους που συμμετέχουν στην εκτέλεση του scheduler
  • Εκτέλεση τώρα : οι εργασίες εκτελούνται άμεσα και όχι μέσω του scheduler του συστήματος