Επαφές
- Υποστηρίζεται η αυτόματη ενημέρωση Ενδιαμέσων Πελάτη ως Υπευθύνων μια επαφής. Επιπλέον, υλοποιήθηκε η διαδικασία συγχρονισμού του Πωλητή των Υποκαταστημάτων πελατών με τον Υπεύθυνο Δ/νση Επαφής. Μάλιστα στην περίπτωση που υπάρχει ανατεθειμένος στον πελάτη και “Πωλητής” αλλά και “Εισπράκτορας”, μπορεί να οριστεί ο ενδιάμεσος που έχει προτεραιότητα στην ενημέρωση.
Δραστηριότητες
- Στους browsers των Δραστηριοτήτων ενσωματώθηκε φίλτρο επιλογής Περιόδου
- Υλοποιήθηκε νέος τρόπος εμφάνισης δεδομένων στο “Ημερολόγιο Δραστηριοτήτων” με την μορφή “Agenda”
-
Υλοποιήθηκαν μια σειρά από σημαντικές προσθήκες στο σταθερό δρομολόγιο :
- Ορίστηκε για κάθε ημέρα του δρομολογίου, πεδίο “Εβδομάδα Έναρξης” που καθορίζει την εβδομάδα του μήνα που θα ξεκινήσει η περιοδικότητα, το οποίο ενεργοποιείται όταν η συχνότητα επίσκεψης είναι Κάθε 2η ή Κάθε 4η εβδομάδα
- Ορίστηκε νέο πεδίο “Προβλεπόμενη διάρκεια”, για τον καθορισμό της προγραμματισμένης διάρκειας επίσκεψης ανά σημείο επίσκεψης
- Έγινε βελτιστοποίηση στην οθόνη εικόνων Δραστηριοτήτων
- Δόθηκε δυνατότητα μαζικής εισαγωγής επαφών σε συλλογή επαφών με σενάριο Datatalk
- Έγινε συνολική αναδιάταξη στη φόρμα διαχείρισης επαφής
Marketing Campaigns - Telemarketing
- Στα Viber Campaigns, υποστηρίζεται η δυνατότητα παραγωγής δυναμικού link στο Viber Action, με αντίστοιχη διαδικασία ορισμού με αυτή του δυναμικού κειμένου του μηνύματος
- Έγινε επανασχεδιασμός της οθόνης προεπισκόπησης Viber μηνύματος
- Στα SMS Campaigns, προστέθηκε δυνατότητα διαγραφής επαφής των επιλεγμένων ActivityContacts, εφόσον σε αυτά δεν έχει γίνει αποστολή μηνύματος
- Δόθηκε η δυνατότητα παραμετρικού ορισμού για αυτόματο post του Telemarketing Activity, κατά την αποθήκευση παραστατικού που δημιουργείται από την γραμμή της κλήσης. Η παράμετρος βρίσκεται στον τύπο της Δραστηριότητας | Συναλλαγές
- Δόθηκε η δυνατότητα αυτόματου κλεισίματος της οθόνης του Dialer όταν απαντηθεί η εξερχόμενη κλήση. Η παράμετρος βρίσκεται στην περιοχή “Γενικές Ρυθμίσεις | CRM | Call Center”
Loyalty
- Υλοποιήθηκε η τήρηση official πληροφορίας της ημερομηνίας ακύρωσης μιας loyalty συναλλαγής
- Υποστηρίζεται ορισμός αξιακού ορίου αποδείξεων κατά την εφαρμογή Προνομίων πιστότητας
- Έγιναν βελτιστοποιήσεις που αφορούν στην ανεύρεση των διαθέσιμων πόντων της επαφής αλλά και στο δυναμικό υπολογισμό του ποσού εξαργύρωσης Voucher κατά την συναλλαγή Loyalty
Messenger
- Προστέθηκε λειτουργία αναζήτησης μέσα σε μια συνομιλία
- Προστέθηκε ένδειξη ανάγνωσης μηνύματος από τον παραλήπτη
- Προστέθηκε η δυνατότητα χρήσης emoji reactions
- Δόθηκε η δυνατότητα της διαγραφής ιστορικών συνομιλιών με ενέργεια από το scheduler
Λοιπά
Υλοποιήθηκε πλήθος αλλαγών που επαυξάνουν τη λειτουργικότητα των υποσυστημάτων και παρέχουν καλύτερη εμπειρία λειτουργίας στον χρήστη, όπως:
- Επανασχεδιάστηκε ο μηχανισμός επικοινωνίας του Messenger με τις εξωτερικές εφαρμογές “Galaxy Mobile” και “Galaxy WebAct” για αμεσότερη αποστολή μηνυμάτων
- Προστέθηκε δυνατότητα Spell Checker στη διαμόρφωση email body, SMS/Viber body, campaign text, template text
- Ενσωματώθηκε δυνατότητα μαζικής διαγραφής ιστορικών Reminder του χρήστη
- Προστέθηκε σήμανση προέλευσης (origin) στα σχετιζόμενα έγγραφα για ευκολότερη κατηγοριοποίηση
- Στις ανακοινώσεις προστέθηκαν πεδία “Ημερομηνία Ενεργοποίησης” και “Διάρκεια (ημέρες)” που καθορίζουν την περίοδο εμφάνισης των ανακοινώσεων