Galaxy CRM - Έκδοση 21.43 Βελτιώσεις

Επαφές

  • Υποστηρίχθηκε η χρονοπρογραμματισμένη διαδικασία ενημέρωσης μιας στατικής λίστας από τα περιεχόμενα μιας δυναμικής.
  • Τα χαρακτηριστικά επαφής μπορούν να ομαδοποιηθούν σε ομάδες και να εμφανιστούν αντίστοιχα κατά την προβολή/ενημέρωση τους.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

  • Σε νέο είδος επαφής και σε νέο συμβόλαιο, συμπληρώνεται αυτόματα η εταιρία και το υποκατάστημα του session του login χρήστη.
  • Στο Timeline της επαφής δόθηκε δυνατότητα της εμφάνισης και των δραστηριοτήτων στις οποίες συμμετείχε ως σχετικό Πρόσωπο (person). Για την ενεργοποίηση απαιτείται ενημέρωση της σχετικής παραμέτρου στις ρυθμίσεις Επαφών.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Δραστηριότητες

  • Για τον καθορισμό της προτεινόμενης ημερομηνίας/ώρας λήξης της Δραστηριότητας, προστέθηκε παράμετρος που συνυπολογίζει το ημερολόγιο εργασίας του Υποκαταστήματος του login χρήστη. Επιπλέον, οι παράμετροι υπολογισμού διάρκειας έχουν ομαδοποιηθεί σε νέο Tab στον “Τύπο Δραστηριότητας”.

  • Δόθηκε η δυνατότητα να γίνεται αυτόματη προσθήκη στους πόρους Δραστηριότητας, του Υπευθύνου που δηλώθηκε στη Δραστηριότητα. Η λειτουργία γίνεται με παράμετρο στον Τύπο Δραστηριότητας.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

  • Στην οθόνη Σήμερα, έγιναν διαθέσιμα σε όλα τα Grid, τα οριζόμενα πεδία των Δραστηριοτήτων.
  • Προστέθηκε νέο “Dataset” στις Αναφορές “Designer”, που εμφανίζει την ανάλυση των γραμμών των Δραστηριοτήτων που παρακολουθούν Γραμμές παράδοσης. Η λειτουργικότητα προορίζεται για τη λειτουργία του “Proof of Delivery”.
  • Στις παραμέτρους του τύπου Δραστηριότητας, προστέθηκε η επιλογή “Πρότυπη αναφορά παραδόσεων” η οποία αφορά στην αυτόματη εκτέλεση του επιλεγμένου Template κατά την προετοιμασία υπογραφής του report από το “Proof of Delivery”.
  • Στα πρότυπα ειδοποιήσεων της δραστηριότητας, δόθηκε η δυνατότητα αποστολής και Viber μηνύματος.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

  • Στις αρνήσεις επικοινωνίας επαφής, μπορούν πλέον να δηλωθούν όλοι οι τύποι Δραστηριοτήτων.

Email

  • Υποστηρίζεται και το πρωτόκολλο IMAP στις ρυθμίσεις λήψης email.
  • Υλοποιήθηκαν σημαντικές αλλαγές στη διαδικασία λήψης αλλά και διαχείρισης των email που συγχρονίζονται σε λογαριασμούς Outlook 365 με MSGaph, ελαχιστοποιώντας τους χρόνους ολοκλήρωσης των παραπάνω διαδικασιών του Mailbox.
  • Στις ρυθμίσεις της εφαρμογής, προστέθηκε παράμετρος που ορίζει αν ο συγκεκριμένος λογαριασμός email θα είναι διαθέσιμος ως αποστολέας στα νέα email με τιμές:
    • Μη διαθέσιμο
    • Διαθέσιμο
    • Προεπιλεγμένο

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Αφορά στο πεδίο Από: στην οθόνη του νέου email

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

Τηλεφωνικό κέντρο - Telemarketing

Υλοποιήθηκε πλήθος νέων δυνατοτήτων στη διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων, τόσο στο “Call Center” όσο και στην εκτέλεση “Telemarketing”. Επιπλέον υποστηρίζεται τρόπος λειτουργίας που δεν απαιτεί administrative rights στον χρήστη του τερματικού του τηλεφωνικού κέντρου.

  • Υποστηρίζεται νέα διαχείριση αναπάντητων κλήσεων, ενεργοποιώντας τις σχετικές ρυθμίσεις στις παραμέτρους εφαρμογής CRM | Γενικά |Call Center

A white and grey striped background</p>
<p>Description automatically generated with medium confidence

Ενεργοποιώντας την “Εμφάνιση ειδοποίησης”, εμφανίζεται pop-up ballon ενημερωτικό παράθυρο με το πλήθος των νέων αναπάντητων κλήσεων του χρήστη. Επίσης εμφανίζεται μόνιμα icon στην άνω οριζόντια μπάρα με το πλήθος των αναπάντητων κλήσεων.

Ο έλεγχος εμφάνισης της ειδοποίησης γίνεται για το πλήθος των αναπάντητων κλήσεων που ορίζει το “Όριο εμφάνισης” καθώς και για το πλήθος των ημερών πριν την τρέχουσα που ορίζει το “Μέρες πίσω”. Κατά την επιλογή του balloon, ο χρήστης μεταφέρεται στην οθόνη του “Call Center”.

  • Προστέθηκε παράμετρος που επιτρέπει την χρήση DialTones στην εξερχόμενη κλήση προς το τηλεφωνικά κέντρο του καλούμενου

  • Υποστηρίζεται η εμφάνιση custom action στο pop-up balloon της εισερχόμενης κλήσης το οποίο ορίζεται στις ρυθμίσεις κλήσεων.

A screenshot of a computer</p>
<p>Description automatically generated

  • Στην παραμέτρους Call Center του πόρου, προστέθηκε παράμετρος που εμφανίζει τις κλήσεις και των υπόλοιπων χρηστών στην οθόνη του συγκεκριμένου πόρου χρήστη.

  • Στις γραμμές επαφών Telemarketing υπάρχουν διαθέσιμα για εμφάνιση τα 3 πρώτα τηλέφωνα της επαφής.

Messenger

Υλοποιήθηκε πλήθος νέων δυνατοτήτων στον Galaxy Messenger που πολλαπλασιάζουν τις δυνατότητες επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών με εμπλουτισμένο περιεχόμενο και επιλογές διαχείρισης των μηνυμάτων.

Συγκεκριμένα, υποστηρίζεται η δυνατότητα διαχείρισης ομάδων επικοινωνίας (group) και ενεργειών συμμετοχής. Τα commands βρίσκονται δίπλα από τον όνομα του Group και παρέχουν τις παρακάτω ενέργειες :

  • Εμφάνιση μελών ομάδας
  • Ενέργεια αποβολής/προσθήκης χρήστη σε ομάδα (μόνο για τους διαχειριστές της ομάδας)
  • Αποχώρηση χρήστη από ομάδα
  • Διαγραφή ομάδας και περιεχόμενων μηνυμάτων

A group of black and blue text</p>
<p>Description automatically generated

Επιπλέον δίπλα από τα μηνύματα της συνομιλίας, υπάρχει σήμανση   για το αν διαβάστηκε η “όχι” το κάθε μήνυμα από το συνομιλητή

 

Επιπροσθέτως, δόθηκε δυνατότητα ηχητικής ειδοποίησης κατά τη λήψη νέου μηνύματος του χρήστη. Η παράμετρος είναι εξ ορισμού απενεργοποιημένη και όποια αλλαγή γίνει από τον χρήστη εφαρμόζεται σε όλες τις επικοινωνίες.

A white rectangular object with a black border</p>
<p>Description automatically generated

Λοιπά

Υλοποιήθηκε πλήθος αλλαγών που επαυξάνουν τη λειτουργικότητα των υποσυστημάτων και παρέχουν καλύτερη εμπειρία λειτουργίας στον χρήστη, όπως:

  • Επανασχεδιάστηκε ο μηχανισμός συγχρονισμού MS Outlook 365 λογαριασμών σύμφωνα με τις τελευταίες εκδόσεις του MSGraph
  • Έγινε βελτιστοποίηση στην αναζήτηση πόρων σε όλα τα σημεία της εφαρμογής
  • Έγινε αναδιάταξη στην οθόνη παραμέτρων των πόρων
  • Στην αποστολή ιστορικού συναλλαγών πελάγη, υποστηρίχθηκε η επιλογή προβολής report προς αποστολή
  • Υποστηρίζεται αποστολή ιστορικού συναλλαγών και στη Λίστα προμηθευτών αλλά και στη Λίστα πελατών ανά υποκατάστημα
  • Υποστηρίχθηκε διασύνδεση με τον πάροχο SMS/Viber της MPass