Ωμέγα backoffice server - Business ERP/Ορίζοντες

Εγκατάσταση

Για να μπορέσει ένας υπολογιστής να παίξει το ρόλο του BackOffice Server, δηλαδή του υπολογιστή που εκτελεί αυτόματα την εφαρμογή, αποκρινόμενος στις αιτήσεις των εξωτερικών συστημάτων, πρέπει να εκτελεστεί εκεί το πρόγραμμα εγκατάστασής του ή να ενεργοποιηθεί η εγκατάστασή του από το πρόγραμμα εγκατάστασης της εφαρμογής. Οι λεπτομέρειες της εγκατάστασης του BackOffice server περιλαμβάνονται στο κείμενο εγκατάστασης της εφαρμογής Ωμέγα Backoffice Components Installation

Παραμετροποίηση

Ο Ωμέγα BackOffice Server εγκαθιστά

  • την υπηρεσία «Omega BackOffice Host» μέσω της οποίας επιτυγχάνεται η απομακρυσμένη επικοινωνία και
  • το «Διαχειριστή Ωμέγα BackOffice» που αποτελεί το λογισμικό διαχείρισης της συγκεκριμένης υπηρεσίας καθώς και άλλων παραμέτρων της απομακρυσμένης επικοινωνίας.

Διαχειριστής Ωμέγα BackOffice

Ο Διαχειριστής Ωμέγα BackOffice εμφανίζεται ως εικονίδιο στη λίστα ειδοποιήσεων εργασιών των Windows (Σχ. 9.3.1α – Windows System Tray).

Windows System Tray

Με δεξί κλικ επί του εικονιδίου εμφανίζεται το μενού των διαθέσιμων εργασιών (Σχ. 9.3.1β).

Μενού Διαχειριστή Ωμέγα BackOffice

 

Πιο αναλυτικά, μέσα από το Διαχειριστή Ωμέγα BackOffice είναι διαθέσιμες οι ακόλουθες λειτουργίες.

Διαχείριση υπηρεσίας

Η Διαχείριση υπηρεσίας οδηγεί σε υπομενού με ενέργειες:

  • Εγκατάσταση: Εγκαθιστά την απαιτούμενη για την απομακρυσμένη επικοινωνία υπηρεσία Omega BackOffice Host.
  • Απεγκατάσταση: Απεγκαθιστά την υπηρεσία Omega BackOffice Host
  • Έναρξη: Ξεκινά την εγκατεστημένη υπηρεσία Omega BackOffice Host
  • Διακοπή: Σταματά την εγκατεστημένη υπηρεσία Omega BackOffice Host
  • Επανεκκίνηση: Επανεκκινεί την εγκατεστημένη υπηρεσία Omega BackOffice Host
  • Λογαριασμός εκτέλεσης: Κατά την εγκατάσταση του Ωμέγα BackOffice Server, η υπηρεσία Omega BackOffice Host καθορίζεται να εκτελείται κάτω από το λογαριασμό (χρήστη) Local System των Windows. Αυτό έχει ως πλεονέκτημα ότι η επικοινωνία της εφαρμογής με όλα τα εξωτερικά συστήματα είναι εφικτή ακόμα και στην περίπτωση που στον τοπικό υπολογιστή δεν έχει γίνει log in από χρήστη windows. Η ενέργεια Λογαριασμός εκτέλεσης, εμφανίζει φόρμα όπου ο συγκεκριμένος Λογαριασμός μπορεί να αλλάξει.

Λογαριασμός υπηρεσίας

Αν ο νέος χρήστης της υπηρεσίας ανήκει σε domain, ο κωδικός του χρήστη πρέπει να δοθεί στη μορφή:

Όνομα Domain\κωδικός χρήστη

Για να είναι εφικτή η αλλαγή του χρήστη πρέπει το καθοριζόμενο Συνθηματικό του να πληκτρολογηθεί ακριβώς το ίδιο και στο πεδίο Επιβεβαίωση.

Παράμετροι απομακρυσμένης επικοινωνίας

Στο συγκεκριμένο διάλογο εμφανίζονται οι θύρες μέσω των οποίων επιτυγχάνεται η επικοινωνία των απομακρυσμένων εξωτερικών συστημάτων (μέσω των σχετικών Synchronizers OTR, moRE Sales, κλπ) με την εφαρμογή.

Η επικοινωνία μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε με χρήση του πρωτοκόλλου HTTP, είτε του TCP, και για κάθε ένα από τα πρωτόκολλα αυτά έχει προεπιλεγεί μια θύρα επικοινωνίας (8006 για το HTTP και 8005 για το TCP). Αν για συγκεκριμένους λόγους (π.χ. λόγοι ασφάλειας, παραμετροποίηση Firewall) οι συγκεκριμένες προκαθορισμένες θύρες πρέπει να είναι απενεργοποιημένες, μπορούν να τροποποιηθούν εδώ (Σχ. 9.3.1δ).

Στην παραμετροποίηση των Synchronizers, θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι η εκεί οριζόμενη θύρα επικοινωνίας για το επιλεγμένο πρωτόκολλο, είναι ίδια με τη θύρα επικοινωνίας που είναι ορισμένη στον Ωμέγα BackOffice Server για το ίδιο πρωτόκολλο.

Παράμετροι απομακρυσμένης επικοινωνίας

Σημειώσεις

  • Οι ενέργειες Εγκατάσταση, Απεγκατάσταση, Έναρξη και Λήξη υπηρεσίας, δεν απαιτούνται υπό φυσιολογικές συνθήκες, καθώς η εγκατάσταση του Ωμέγα BackOffice Server αναλαμβάνει να θέσει αυτόματα την υπηρεσία Omega BackOffice Host σε κατάσταση ετοιμότητας για την εξυπηρέτηση των αιτήσεων των εξωτερικών συστημάτων ή του myGalaxy View.
  • Οι Παράμετροι απομακρυσμένης επικοινωνίας δεν αφορούν στην επικοινωνία του Ωμέγα BackOffice Server με το myGalaxy View.

Εξυπηρετούμενες εφαρμογές

Εμφανίζεται η λίστα των εξυπηρετούμενων εφαρμογών, η οποία ενημερώνεται αυτόματα κατά τη διαδικασία εγκατάστασης του Ωμέγα BackOffice Server. Μολονότι είναι εφικτή η διαχείριση των εγγραφών της χειρονακτικά, αυτό δε συνιστάται καθώς περιλαμβάνει πληροφορίες σημαντικές για την ορθή λειτουργία του συστήματος.

Παράμετροι εξυπηρετητών myGalaxy View

Εμφανίζεται λίστα με τις παραμέτρους ανά εφαρμογή των εξυπηρετητών του συστήματος εκτέλεσης αναφορών web, myGalaxy View.

Η λίστα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Εφαρμογή: Η Ωμέγα εφαρμογή η οποία θα εξυπηρετήσει το σύστημα myGalaxy View.
  • Θύρα επικοινωνίας: Η επικοινωνία της εφαρμογής με το σύστημα myGalaxy View γίνεται μέσω της συγκεκριμένης θύρας. Η προκαθορισμένη τιμή της είναι 6060 και μπορεί να οριστεί/τροποποιηθεί κατά τη στιγμή εγκατάστασης του Ωμέγα BackOffice Server από όπου μεταφέρεται αυτόματα και στο σύστημα myGalaxy View. Αν η τιμή της τροποποιηθεί στην παρούσα λίστα θα πρέπει ομοίως να τροποποιηθεί και στο διαχειριστή του συστήματος myGalaxy View όπως περιγράφεται στο δικό του εγχειρίδιο χρήσης.
  • Ενεργοποίηση καταγραφής: Η σημείωση του πεδίου έχει ως αποτέλεσμα τη λεπτομερή καταγραφή των εσωτερικών ενεργειών που εκτελεί ο εξυπηρετητής στον προβολέα συμβάντων των Windows (Event Viewer). Οι σχετικές εγγραφές θα εμφανιστούν στην ομάδα συμβάντων εφαρμογής (Windows Logs\Application) με πηγή (Source) το λεκτικό : “OmgBOService”

Παράμετροι εξυπηρετητών λοιπών συστημάτων

Εμφανίζεται λίστα με τις παραμέτρους ανά εφαρμογή των εξυπηρετητών εξωτερικών συστημάτων (Synchronizers OTR, moRE Sales, κλπ) που υποστηρίζουν άμεσες (online) ενημερώσεις στοιχείων από και προς την Ωμέγα εφαρμογή.

Η λίστα περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Εφαρμογή: Η Ωμέγα εφαρμογή η οποία θα εξυπηρετήσει το εξωτερικό σύστημα.
  • Θύρα επικοινωνίας: Η επικοινωνία της εφαρμογής με το εξωτερικό σύστημα γίνεται μέσω της συγκεκριμένης θύρας της οποίας η προκαθορισμένη τιμή είναι 11023. Αν η θύρα τροποποιηθεί στην παρούσα λίστα θα πρέπει ομοίως να τροποποιηθεί και στο synchronizer του εξωτερικού συστήματος.
  • Ενεργοποίηση καταγραφής: Η σημείωση του πεδίου έχει ως αποτέλεσμα τη λεπτομερή καταγραφή των εσωτερικών ενεργειών που εκτελεί ο εξυπηρετητής στον προβολέα συμβάντων των Windows (Event Viewer). Ισχύει ότι έχει περιγραφεί και στη λίστα εξυπηρετητών myGalaxy View.
  • Τύπος εξυπηρετητή: Επιλέγεται ο εξυπηρετητής που θα συνδεθεί με την εφαρμογή. Η επιλογή γίνεται από τη λίστα των εξυπηρετητών που έχουν καταχωριστεί κατά τη διαδικασία εγκατάστασης του Ωμέγα BackOffice Server. Ανάλογα με τον τύπο του εξυπηρετητή, απαγορεύεται ή επιβάλλεται ο ορισμός προκαθορισμένης εταιρίας στην οποία θα συνδεθεί το εξωτερικό σύστημα. Όταν ο καθορισμός εταιρείας επιβάλλεται, οι στήλες Κατάλογος εφαρμογής και Εταιρεία είναι ενεργές, διαφορετικά ανενεργές.
  • Κατάλογος εφαρμογής: Για την επιλογή προκαθορισμένης εταιρίας απαιτείται ο καθορισμός της περιοχής στην οποία είναι εγκατεστημένη η εφαρμογή. Στην παρούσα στήλη μπορεί να οριστεί αυτή η περιοχή. Με διπλό κλικ επί του κελιού ελέγχεται η ύπαρξη τοπικής εγκατάστασης και ερωτάται ο χρήστης αν επιθυμεί να τη χρησιμοποιήσει. Σε καταφατική απάντηση μεταφέρεται αυτόματα ο κατάλογος της τοπικής εγκατάστασης ως τιμή του κελιού. Σε αρνητική απάντηση εμφανίζεται διάλογος επιλογής περιοχής.
  • Εταιρία: Μετά τον ορισμό καταλόγου εφαρμογής μπορεί να επιλεγεί η εταιρία που θα χρησιμοποιηθεί κατά την επικοινωνία με το σχετικό synchronizer του εξωτερικού συστήματος. Θα πρέπει εδώ να οριστεί η ίδια εταιρία που έχει οριστεί και στην εφαρμογή του synchronizer.
  • Χρήστης εφαρμογής: Ανάλογα με τον τύπο του εξυπηρετητή, επιτρέπεται ή όχι ο ορισμός προκαθορισμένου χρήστη της Ωμέγα εφαρμογής που έχει ήδη οριστεί, και ο οποίος θα χρησιμοποιηθεί για την είσοδο στην εταιρία.
  • Κλειδί χρήστη: Το κλειδί του χρήστη που έχει οριστεί για την είσοδο στην Ωμέγα εφαρμογή.

Πληροφορίες εξυπηρετητών

Εμφανίζεται η λίστα των ενεργών εξυπηρετητών του συστήματος myGalaxy View.

Κάθε εγγραφή της λίστας περιλαμβάνει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Εξυπηρετητής: Το όνομα του υπολογιστή στον οποίο εκτελείται ο εξυπηρετητής.
  • Εφαρμογή: Η Ωμέγα εφαρμογή η οποία εξυπηρετεί τις web αναφορές.
  • Χρήστης: Ο χρήστης της εφαρμογής που έχει κάνει είσοδο σε εταιρία.
  • Εταιρία: Η εταιρεία που εξυπηρετεί τις web αναφορές.
  • Ενεργές εργασίες: Εμφανίζει σε πραγματικό χρόνο το πλήθος των αιτημάτων αναφορών web που εξυπηρετούνται από τη συγκεκριμένη εταιρεία και το συγκεκριμένο χρήστη.