Επαφές
Σύνδεση είδους επαφής με Serial Number
Υποστηρίζεται η αυτόματη σύνδεση είδους επαφής με είδος που έχει SN κατά την έκδοση παραστατικού με είδος που έχει SN.
Έγινε προσθήκη πεδίου SN στο είδος επαφής το οποίο συνδέει το δηλωμένο SN με το είδος.
Σημείωση : Για λόγους συμβατότητας με τις υπάρχουσες υλοποιήσεις, το πεδίο cmSerialNumber ΔΕΝ έχει καταργηθεί.
Αποστολή email με αναφορές από λίστα επαφών
Υλοποιήθηκε νέα ενέργεια για μαζική αποστολή με email αναφορών από τη λίστα των επαφών. Η επιλογή ενσωματώνεται στη λίστα επαφών στην περιοχή Ενέργειες | Αποστολή αναφοράς με email
Εμφανίζεται wizard για να επιλέξετε :
- Στο βήμα “1” Campaign, τύπος Δραστηριότητας και θέμα email
- Στο βήμα “2” τις αναφορές που θέλετε να αποσταλούν στις επαφές
Λοιπές επεκτάσεις
- Υποστηρίζεται ο ορισμός των ημερομηνιών και των ωρών έναρξης και λήξης εργασίας, στην Ενέργεια ενημέρωσης του Ημερολογίου εργασίας της λίστας επαφών.
- Υποστηρίζονται οι Αναλυτικές Σημειώσεις (Extended Notes) στα σενάρια DataTalk.
Δραστηριότητες
Εμφάνιση σχετικών δραστηριοτήτων
Υλοποιήθηκε νέο control εμφάνισης σχετικών δραστηριοτήτων με πρόσθετες πληροφορίες και δυναμική εμφάνιση περιεχομένου.
Διαμόρφωση Θέματος email ειδοποιήσεων
Υποστηρίζεται ο δυναμικός ορισμός του email Subject στις ειδοποιήσεις των Δραστηριοτήτων. Η παραμετροποίηση γίνεται από Ρυθμίσεις | Δραστηριότητες | Υπενθυμίσεις
Marketing Campaigns
Passbook wizard καρτών μελών
Υλοποιήθηκε ειδικός wizard για τη δημιουργία passbook campaigns για τις κάρτες μελών Loyalty. Η ενέργεια δημιουργεί μια καμπάνια τύπου Passbook με προεπιλεγμένες τιμές στις παραμέτρους passbook, ενώ ταυτόχρονα την συνδέει με μία πρότυπη δυναμική συλλογής επαφών με στοιχεία από τις κάρτες πιστότητας.
Καλείται από Πιστότητα |Ενέργειες | Διαδικασίες πιστότητας | Δημιουργία καμπάνιας πιστότητας passbook
Στη συνέχεια, ο χειριστής μπορεί να προβεί στην παραμετροποίηση της καμπάνιας passbook ώστε να σχηματοποιήσει το passbook που επιθυμεί σύμφωνα με τις ανάγκες που θέλει να καλύψει, ενώ μπορεί, αν χρειαστεί, να παρέμβει και στο contact collection για να προσθέσει πληροφορία προς χρήση στο passbook.
Λήψη αποτελεσμάτων εξωτερικών παρόχων με Χρονοπρογραμματιστή
Υποστηρίζεται η χρονοπρογραμματισμένη λήψη των αποτελεσμάτων και των αποκρίσεων, όλων των εξωτερικών παρόχων ενός Campaign, μέσα από τον Χρονοπρογραμματιστή.
Για τον λόγο αυτό, προστέθηκε νέα επιλογή Ενέργειας στον χρονοπρογραμματιστή “CRM: Λήψη αποτελεσμάτων εξωτερικών παρόχων” στην οποία πρέπει να επιλέξετε την καμπάνια και τη σχετική της συλλογής επαφών.
Πολλαπλότητα κουπονιών
Στη λειτουργικότητα του Wizard Δημιουργίας Voucher, προστέθηκε η δυνατότητα δήλωσης του πλήθους των Voucher που θέλετε να δημιουργηθούν στην κάθε επαφή που περιέχεται στην δηλωμένη συλλογή επαφών. Αφορά στην περίπτωση που στο κουπόνι δεν είναι δηλωμένη και κάθε επαφή.
Λοιπές επεκτάσεις
- Υποστηρίζεται η εμφάνιση των συνηθέστερων πεδίων δυναμικού κειμένου, στα διαθέσιμα πεδία του κειμένου της καμπάνιας. Με επιλογή ο χρήστης μπορεί να εμφανίσει και τα υπόλοιπα.
- Υλοποιήθηκε νέα ενέργεια προεπισκόπησης του Passbook, κατά τη διαδικασία διαμόρφωσης των παραμέτρων ενός Passbook campaign.
Εγκρίσεις
Εμφάνιση ροής εγκρίσεων
Υλοποιήθηκε νέο control εμφάνισης ροής εγκρίσεων με πρόσθετες πληροφορίες που αφορούν στο αίτημα και στον υπεύθυνο έγκρισης.
Επιπλέον, υλοποιήθηκε νέα διαμόρφωση στη λίστα αιτημάτων έγκρισης η οποία και εμπλουτίστηκε με πρόσθετη πληροφορία.
Segmentation
Νέο περιβάλλον εργασίας
Στο περιβάλλον εργασίας διαχείρισης Segment έγιναν οι παρακάτω αλλαγές:
- Νέα διαμόρφωση γραμμών κριτηρίων
- Επιλογές μετακίνησης κριτηρίων με δεξί κλικ επάνω στην κάθε εγγραφή
- Διαμόρφωση οθόνης επεξεργασίας κριτηρίων και αυτόματη συμπλήρωση των κοινών παραμέτρων συμπεριφοράς του κάθε κριτηρίου (Τελεστής, Συνάρτηση, Χρήση Μεταβλητής)
- Γρήγορη προσθήκη κριτηρίου με επιλογή του εικονιδίου (+) στην κάθε οντότητα. Εμφανίζεται παράθυρο συμπλήρωσης των παραμέτρων για άμεση εφαρμογή.
- Αφαίρεση του Tab με το ερώτημα SQL στην κεντρική οθόνη και εμφάνιση του με σχετική επιλογή στις Ενέργειες “Εμφάνιση SQL”
Νέα Segmentation views
Υλοποιήθηκαν νέα views, διαθέσιμα στο Segmentation.
Συγκεκριμένα:
- cmvSegContracts Στοιχεία Συμβολαίων επαφών
- cmvSegContactItems Στοιχεία Ειδών επαφής
Για να ενεργοποιηθούν στην εφαρμογή, θα πρέπει να δηλωθούν στην περιοχή Επαφές Πόροι | Διαχείριση | Μοντέλα επαφών | Δυναμικά κριτήρια segment
Dashboards
Υλοποιήθηκαν νέα Dashboards για πλήθος υποσυστημάτων. Τα Dashboards είναι διαθέσιμα για λήψη στο Galaxy Market από το μενού Δείκτες εταιρίας | Ταμπλό | Διαχείριση Ταμπλό | Χρήστης |Market
Εξέλιξη πλάνων Merchandising
Το Dashboard εμφανίζει την εξέλιξη ολοκλήρωσης των δραστηριοτήτων του κάθε πλάνου.
Ανάλυση Μετρήσεων Merchandising
Το Dashboard εμφανίζει για το κάθε επιλεγμένο πλάνο, τα αποτελέσματα των μετρήσεων.
Συγκεκριμένα:
- Περιοχές με περισσότερα Out Of Stock
- Λίστα μετρήσεων με είδη Out of Stock
-
Αναλυτικά στοιχεία μετρήσεων ειδών
- Πλήθος μετρήσεων
- Πλήθος Out of Stock
- Τιμή (Ελάχιστη, Μέση, Μέγιστη)
- Ενδεικτική τιμή πλάνου
- Ποσοστό απόκλισης από το πλάνο
Ανάλυση απαντήσεων ερωτηματολογίων
Εμφανίζει τις απαντήσεις των ερωτηματολογίων με δυνατότητα συνδυασμού φίλτρου επί των απαντήσεων.
Ανάλυση συναλλαγών Loyalty
Το Dashboard εμφανίζει, για συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αναλυτική πληροφορία των συναλλαγών πιστότητας όπως:
- Ανάλυση ανά τύπο συναλλαγής
- Αξία συναλλαγών και σύνολο πόντων ανά τύπο μέλους
- Καλύτερα 10 είδη σε συναλλαγές
- Πλήθος συναλλαγών ανά κατάστημα
- Πλήθος μελών
Στοιχεία συνδρομών
Το Dashboard εμφανίζει ανάλυση αξίας ανά είδος και τύπο συνδρομής με πολλαπλά διαθέσιμα φίλτρα. Επιπλέον, απεικονίζει τις συνδρομές προς ανανέωση για τον επιλεγμένο μήνα Ανανέωσης.
Λοιπά
Υλοποιήθηκε πλήθος αλλαγών που επαυξάνουν τη λειτουργικότητα των υποσυστημάτων και παρέχουν καλύτερη εμπειρία λειτουργίας στον χρήστη, όπως:
- Στο ημερολόγιο του Visit Plan, προστέθηκαν πληροφορίες επιθυμητού προγραμματισμού στις δραστηριότητες που δεν κατάφεραν να εξυπηρετηθούν από τις παραμέτρους του πλάνου.
- Προστέθηκαν έλεγχοι κατά την εκτέλεση μοντέλων RFM.
- DGLX-250736 MS Graph authentication entity.
- Στο πλάνο Merchandising προστέθηκαν στις γραμμές των ειδών τα πεδία “Ενδεικτική Τιμή”, “Ενδεικτική Θέση”, “Ενδεικτικά Πρόσωπα” ώστε να μπορεί να γίνει στοχοθέτηση και σύγκριση με τις μετρήσεις του πλάνου.
- Υποστηρίζεται η χρήση email template στην αποστολή email μέσα από Σύμβαση Υπηρεσιών.
- Στα προνόμια πιστότητας, προστέθηκαν οι ημερομηνίες Από /Έως οι οποίες καθορίζονται μόνο όταν ο τύπος προνομίου είναι Retail Discount Price List.